sobota, 8 marca 2014

Romans z marką Equilibra- aloesowy szampon do włosów i nawilżająca odżywka zwiększająca objętość

Cześć!
Chciałabym być na blogu codziennie, bo już tak do tego przywykłam.. Niestety studia rządzą się swoimi prawami i właśnie przygotowuję się psychicznie na 3 kolokwia, z których dwa już w poniedziałek, can't wait :D. Męczę strasznie tą anatomkę i mam jej serdecznie dość, ale pocieszam się, że została mi tylko noc-dzień-noc i potem jakoś to pójdzie :). A tymczasem miła przerwa kosmetyczna, jakże inaczej!

Dziś na tapetę bierzemy dwa produkty firmy Equilibra- jedna pełna recenzja, drugie to pierwsze wrażenia. Zacznijmy od łagodnego, aloesowego szamponu do włosów.
Plastikowe opakowanie mieści 250ml i nie jest raczej wyszukane. Aczkolwiek jest wygodne w użytkowaniu i kojarzy się z czymś bardziej naturalnym, prostym. Szampon wygodnie możemy wydobyć przez niewielki otwór. Jedyne co, to zamknięcie mogłoby być bardziej szczelne..
Sam produkt jest zielonkawy, średnio gęsty. Pachnie bardzo delikatnie i przyjemnie.
Informacje od producenta oraz skład:
Szampon dobrze się pieni. Na opakowaniu znajdziemy informację, że nie zawiera SLS/SLES. Producent sprytnie wybrnął, bo to prawda, ale substancją myjącą jest tu ALS, czyli niby trochę lepiej, ale nadal to substancja drażniąca. Za to przed ALS znajdziemy obiecywany aloes, więc jeśli chodzi o skład to faktycznie jest lepiej niż w 95% szamponów drogeryjnych.
Kosmetyk bardzo dobrze myje, wystarczy niewielka ilość, więc co za tym idzie- jest wydajny. Przyjemnie się go używa, nie plącze włosów, nie wysusza skalpu, nie podrażnia. Dla mnie rzeczywiście jest łagodny, aczkolwiek ja nie jestem typem włosowego wrażliwca. Nie ma wpływu na przetłuszczanie się włosów, po umyciu są one miękkie. Z szamponu jestem jak najbardziej zadowolona i myślę, że jeszcze po niego sięgnę! :)

Teraz jeszcze kilka słów o nawilżającej odżywce zwiększającej objętość włosów tej samej firmy.
W łapki kosmetycznej maniaczki (tak, o mnie mowa! :D) wpadły dwie próbki o pojemności 15ml, które wystarczyły na kilka użyć. Odżywka jest dość gęsta i pachnie równie delikatnie i przyjemnie jak szampon. Tutaj również zaraz po wodzie znajdziemy aloes. Pierwsze co zauważyłam po użyciu to niesamowicie miękkie włosy! Po stosowaniu odżywki, szczotka sunie po włosach jak po masełku, nie ma mowy o żadnych kołtunach (mimo tego, że często mam poplątane włosy przed myciem). "Kłaczki" są błyszczące, produkt ich nie obciąża. Aczkolwiek nie zauważyłam zwiększenia objętości.
Na podsumowanie napiszę, że na szampon zapewne skuszę się w przyszłości po skończeniu zapasów, a po odżywkę to już na pewno, ponieważ bardzo dobrze kondycjonuje moje włosy :). Cenowo wypada nieźle: 18,00pln za 250ml szamponu i tyle samo za 200ml odżywki.

No i oczywiście na koniec- BUZIAK z okazji Dnia Kobiet dla Was babeczki! :*

31 komentarzy:

  1. Ja mam koło we wtorek a tak mi się nie chce uczyć, że masakra.
    Ale mam jeszcze wolne poniedziałki :)

    Słyszałam o tej marce ale jakoś mnie nie kusi (wow) i póki co mam zapas szamponów i masek na ponad rok :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, brzmi zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo kuszą mnie produkty tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  5. odżywka equilibra jest fenomenalna! nigdy nie pomyślałabym, że produkt bez silikonów będzie miał tak zbawienny wpływ na moje wlosy :) szampon też lubię, równie dobrze sprawdza się na włosach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Moje włosy generalnie nie są wymagające, więc przestawiam się powoli na bardziej naturalną pielęgnację :)

      Usuń
  6. Współczuję kolokwiów, u mnie jeszcze na żadne "oficjalne" się nie zapowiada :) Natomiast postraszyli nas już ogromną ilością wejściówek, także będzie ciekawie.

    Szampon wydaje się być bardzo fajny, choć nigdy tej firmy w żadnej drogerii nie widziałam :) Podobnie odżywka, bardzo chętnie jej poszukam.

    Dodaję do obserwowanych, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już cała masa, niestety... :(
      Polecam serdecznie!
      Milo mi bardzo :)

      Usuń
  7. Ten szampon chodzi za mną od dawna, muszę go w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam wielką ochotę na maskę od tej firmy, bo wiele osób ją sobie chwali. Widzę, że szampon też jest godny uwagi więc dodaję go do listy zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nie miałam z tej firmy szamponu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wielką ochotę na ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szampon wyglada na fajny kosmetyk,
    Może się skuszę
    Dużo osób używających tej marki, bardzo ją sobie chwali

    OdpowiedzUsuń
  12. no jak dla mnie jest genialny, dobrze kryje i wystarczy go naprawdę malutko nałożyć, dlatego jest wydajny, kupiłam go chyba na początku grudnia a do tej pory go mam, co prawda już resztki, ale taka malutka `kuleczka` wielkości no nie wiem rutinoscrobin haha wytarczy na jeden dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo no to muszę ten podkład wypróbować jak skończę to co mam :D

      Usuń
  13. jeśli szampon nie podrażnia, to muszę go mieć ;) ostatnio większośc szamponów mnie podrażnia :/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja właśnie czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że szampon nie podrażnia, nie wysusza, że jest bezpieczny dla skóry głowy :)) mysle, ze kiedys siegne po cos z tej firmy. Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy zestaw, moje włosy uwielbiają naturalne szampony:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam szampony Equilibra, dla mnie to chyba najlepsze szampony jakich uzywałam. Odżywki też są dobre, ale nie powalają, tak jak szampony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są super, na pewno do nich wrócę! :)

      Usuń
  18. Zarówno szampon jak i odżywka z Equilibra brzmią bardzo zachęcająco .

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie stosowałam żadnego produktu z tej firmy ale myślę, że trzeba to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi włosy już niestety dawno zaczęły siwieć -,-"

    OdpowiedzUsuń
  21. A gdzie można kupić te kosmetyki, bo nigdzie nie spotkałam chyba tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno można kupić przez internet. A poza tym radziłabym szukać w sklepach z ekologicznymi kosmetykami, aptekach, SuperPharm :)

      Usuń
  22. Miałam szampon i bardzo go sobie moje włosy ukochały. Muszę zaopatrzyć się w następną butelkę i koniecznie wypróbować tę odżywkę! :)

    OdpowiedzUsuń