środa, 12 marca 2014

Wiosenny makijaż, czyli amatorstwa ciąg dalszy

Cześć!
Po ilości wejść widzę, że lubicie makijaże.. Więc korzystając z dobrej pogody i wolnego czasu (już ostatnie dni..) dziś również coś zmalowałam :). Tym razem "lżej"- oczy w kolorach ziemi i jasnofioletowe usta. Od razu chcę zaznaczyć, że makijażystką nie jestem, powoli się uczę.. więc jest jak jest, nieidealnie :). Brwi wyglądają trochę ciemniej przez wyostrzenie zdjęć.
Poniżej znajdziecie wszystkie kosmetyki, których użyłam. Główną rolę gra zielony, połyskujący, kremowy cień z Victoria's Secret. Każdy kto mnie zna, wie, że mam świra na punkcie VS zaczynając od modelek, przez bieliznę, akcesoria, ubrania, po kosmetyki :). No i oczywiście szminka.. znowu z Golden Rose! Na pewno będzie recenzja na blogu, bo GR ma genialne szminki.
Jak Wam się podoba?

103 komentarze:

  1. W poprzednim było Ci chyba ładniej :) Bardziej mi się podobał ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że niby taki ze mnie czarny charakterek? :D

      Usuń
  2. Bardzo do ciebie pasuje. Świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oluś, makijaż boski!!!!:D:D:D:D Ja sama bym nie potrafiła takiego zrobić, u mnie kilka cieni to magia, nakładam je ostroznie ;d:D:D taki makeup zająłby mi półgodziny :P:D

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim jasnofioletowym kolorze ust jest Ci bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. szminka ma śliczny kolor, pasuje do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor pomadki mnie całkowicie oczarował

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, super! Ja nie potrafię się tak malować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeglądam wieszaki i 'o'! znalazłam :DD

      Usuń
  8. super makijaż pozdrawiam :)

    ładne zdj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż, a usta są wręcz zniewalające. Na wiosnę takie kolory to będzie absolutny hit :) Sama zaczynam wyciągać intensywniejsze pomadki z zakamarków kosmetyczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Czas na rozweselenie makijażu kolorowymi szminkami :) Dziękuję :*

      Usuń
  10. Jejku jaka piękna kreska ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny makijaż oka, nosiłabym :D Ale pomadka chyba nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, nie każdemu będzie pasował taki kolor:)

      Usuń
  12. Masz piękne oczy, doskonałe do ćwiczeń makijażowych. Ja z moją opadającą powieką sobie nie mogę na wiele pozwolić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczy jak oczy :D. Ale na opadającej powiece jest na pewno duuuużo trudniej..

      Usuń
  13. makijaż śliczny :) myślę, że możesz spokojnie zaliczyć się do grona "makijażystek", bo tu nic amatorstwem nie zawiewa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję za miłe słowa! Do profesjonalizmu mi daleko, ale staram się poprawiać z każdym makijażem :)

      Usuń
  14. Świetny makijaż, bardzo do Ciebie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się! mam wrażenie, że grzywka by Ci pasowała ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha miałam dwa podejścia do grzywki i w sumie mi pasuje.. ale bardzo mnie denerwowało jej codzienne mycie :D

      Usuń
  16. Bardzo ładnie Ci wszystko wyszło ! :) fajne przejścia między kolorkami , nic dodać nic ująć :)
    buziaki ; **

    OdpowiedzUsuń
  17. Dlaczego amatorstwa? Wygląda i jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ślicznota ! no i makijaż też <3 btw też mam fioła na punkcie VS *..*

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zaskoczona kolorek pomadki, jest przeuroczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś prześliczna , makijaż również piękny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak pięknie podkreślasz oczy <3 mrauu

    OdpowiedzUsuń
  22. jak dla mnie troszkę za ciemny ale jaram się nim strasznie! ;*

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  23. I znów pięknie wyszło :) Bardzo podoba mi się kolor na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. przepięknie! strasznie mi się podoba kształt Twoich oczu / powiek! *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny makijaż! :D Idealne włosy! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. prześliczny a Ty Oluś piękna ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie Ci wyszedł makijaż:) Extra kreseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak dla mnie jest naprawdę świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ty ślicznoto!
    pomaluj mnie tak *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie umiem, haha! :D Dziękuję :*

      Usuń
  30. Nie powiedziałabym, że amatorstwo - bardzo ładny makijaż :) Masz przepiękny kształt oka do różnych makijaży, zazdroszczę :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. swietnie ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny makijaż :D szkoda, że nie napisałaś krok po kroku jak go zrobiłaś :P
    Muszę się chyba wybrać w końcu po jakąś szminkę tej firmy :D

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę o takim makijażu krok po kroku, ale jak mówię- nie jestem profesjonalistką:)
      Ojj gorąco polecam, są świetne!

      Usuń
  33. Zazdroszczę pełnych brwi. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. może spróbuj ścignąć odcinki? długo się będą ściągać, ale potem łatwe oglądanie.
    albo...
    wpadaj do mnie ;)


    amatorstwa? wyszło Ci super. i co njważniejsze idealnie, prosta kreska
    moje brwi niestety nie są świetne. Twoje - idealne.
    trochę tego zużyłaś...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Staram się, by było coraz lepiej :)

      Usuń
  35. wow genialnie! zazdroszcze :D tez bym chciala umiec tak malowac oczy :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, to nic trudnego, 4 cienie na krzyż :D. Dziękuję! :*

      Usuń
  36. Ehh, ja nie umiem malować oczu... Kolor szminki super!

    OdpowiedzUsuń
  37. To bardzo ładny makijaż Masz śliczne, długie rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zasługa Revitalash:)

      Usuń
  38. zacznę od tego, że masz super włosy! makijaż też mi się bardzo podoba! i chciałabym robić makijaże choć w połowie tak jak Ty! i jeszcze mam takie pytanie, jakie byś poleciła cienie, jakich firm? i jeśli znasz mniej więcej ceny - byłoby idealnie! interesuję mnie również cena cienia MAC i VS oraz tej szminki! :)

    a ja sama nie wiem czy tęskniłam, owszem brakowało mi rodziny, ale jakoś się tam za klimatyzowałam i dobrze żyło mi się w tym mieście. ale jestem póki co tutaj, na razie stąd nie uciekam, więc muszę się jakoś z tym pogodzić i do tego przyzwyczaić, bo na razie nie spodziewam się jakiś przeprowadzek.

    z jednej strony masz rację, chociaż ja się spotkałam już z tym, że ja miałam wykład, na to co się stało, a facet przeżywał, więc nie przewidzisz, zależy na kogo trafiasz.

    ja właśnie teraz postanowiłam dać odpoczynek rzęsom od czasu do czas, zobaczymy jak mi pójdzie, a efekt jest naprawdę fajny na takich zregenerowanych rzęsach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Żałuję tylko, że je ścięłam pod koniec sierpnia, a już były takie długie.. :P No ale powoli odrastają :). Dzięki śliczne za miłe słowa, ale tak jak mówię profesjonalistką nie jestem i sama staram się udoskonalać :D. Jeśli chodzi o cienie to sama nie próbowałam, ale na pewno wiele osób poleca te z Inglota. Do tego wcale nie są drogie (chyba ok. 10-12pln jedna sztuka), sama muszę w nie zainwestować. Na początek (i nie tylko) powinny się sprawdzić, paletki Sleek'a też są w porządku (ok. 40pln za 12 cieni). Sama mam Oh So Special i sobie chwalę, choć mogłyby się mniej osypywać :). Ale generalnie mam też mini paletkę 4 cieni ze sklepu "wszystko po 2,50", tyle właśnie kosztowała. I jest tam piękny cień na co dzień, bardzo delikatny, ledwo widoczny, ale uwielbiam go i prawie codziennie używam, nadaje fajnej świeżości. Noo i mogę polecić jeszcze kremowe cienie Color Tattoo z Maybelline, miałam styczność z dwoma odcieniami- fioletem i On and on bronze, ten drugi to mój ulubieniec! Cienie przegenialnie się mienią, wystarczy, że nałożę jedynie ten brąz, a każdy pyta jakich produktów użyłam myśląc, że było ich kilka.. Koszt to koło 25pln :). Cień z VS bardzo lubię, ale niestety nie znam ceny, bo dostałam go w prezencie od koleżanki ze Stanów.. A to z MAC to nie cień, ale korektor Studio Finish (74pln), który z czystym serduchem polecam :D. U mnie niezbędny!

      Rozumiem.. Wiem o co chodzi, bo sama tak mam. Brakuje mi rodziny, ale we Wrocławiu się zaklimatyzowałam i jest mi tu dobrze. Jedyne co, to jestem rozerwana z chłopakiem... I to mnie zabija, bo dzieli nas 500km i mam jakby dwa osobne życia- tu i tam ;).

      Usuń
  39. fajny makijaz,a zwlaszcza usta:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudny makijaż, chyba zacznę się na Tobie wzorować♥ Ale nigdy nie dojdę do takiej perfekcji i dokładności... ;c
    Ślicznie wyglądasz w fiolecie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, ale miło mi czytać takie rzeczy! Do perfekcji mi daleko, ale dziękuję ślicznie :*

      Usuń
  41. Bardzo ładnie! Szalenie podoba mi się ten kolor szminki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja od dawna polowałam na szminkę w takim odcieniu no i wreszcie mam :D

      Usuń
  42. Świetny makijaż ! :) Sama muszę go wypróbować :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakiego amatorstwa? Dla mnie to pełna profeska :)

    OdpowiedzUsuń