wtorek, 29 kwietnia 2014

Makijaż mineralny i.. wyniki rozdania po raz trzeci

Cześć!
Przepraszam Was za moją nieobecność. Niby tydzień to nie tak dużo, ale przywykłam do codziennego bywania w blogsferze.. Jednak są rzeczy ważne i ważniejsze, a teraz zaczyna się gorący okres na uczelni i muszę się przyłożyć, bo inaczej cienko widzę moją karierę kosmetologa :).

Niestety druga zwyciężczyni już zapomnianego rozdania się nie zgłosiła.. Byłam zmuszona wylosować trzecią. Nie będę tego robiła w nieskończoność- jeśli zwyciężczyni nie zgłosi się do niedzieli do północy, to po prostu rozdam kosmetyki przypadkowej osobie :). A maszyna losująca wybrała..
Gratuluję! I czekam na Twoje dane: olasurowiak@gmail.com

Tymczasem po raz kolejny makijażowo. Wybaczcie, ale nie mogłam się powstrzymać! A wszystko za sprawą jednego cienia..
Większość produktów to kosmetyki mineralne La Rosa. Wszystkie pędzle, których użyłam pochodzą z tej firmy, jednak o nich będzie osobno na blogu. Na twarzy mam podkład mineralny La Rosa w odcieniu Ivory (tutaj), puder sypki Manhattan, pod oczami korektor rozświetlający z Paese oraz róż mineralny La Rosa w odcieniu Peach (tutaj).
Jeśli chodzi o oczy to główną rolę gra cień mineralny La Rosa w odcieniu Olivine (tutaj), który w zasadzie jest ciemnobrązowy, ale przepięknie mieni się na turkusowo! Nie jestem pewna czy to widać na zdjęciach, ale jest to naprawdę efektowne, cień jest naprawdę genialny i podbił moje serce. Nałożyłam go na mokro i w ten sposób zyskał na intensywności. W wewnętrznym kąciku odcień Opal tej samej firmy (tutaj). W załamaniu matowy brąz z paletki Sleek Oh So Special. Cieniutką kreskę na górnej powiece oraz dolną linię rzęs zaznaczyłam cieniem mineralnym La Rosa w odcieniu Carbon (tutaj), ponownie- nakładany na mokro. Biała kredka na dolnej linii wodnej pochodzi z szafy Essence, a tusz to mój ulubieniec- Eveline. Na brwiach mam czarną hennę, więc proszę się nie sugerować :). Delikatna różowa pomadka pochodzi z Oriflame.
Jestem pod wrażeniem, że w zasadzie jeden cień potrafi stworzyć tak ciekawy efekt. Jak Wam się podoba?
Poniżej jeszcze zdjęcia z lampą.
Lecę czytać Wasze blogi, dobrej nocy!

42 komentarze:

  1. Gratuluję zwyciężczyni!
    A Twoje oczy w tym makijażu wyglądają magicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej. :)
    Makijaż wyszedł ci super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, dziękuje :)
    bardzo mila niespodzianka, już pisze maila :D
    piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie rozumiem takich osób biorą udział a potem nie pilnują wyników - masakra. A makijaż przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 ostatnie zdjęcia - bomba!! :) No i gratulacje oczywiscie ;)
    Kochana, czy moglabym Cię prosić o kilka kliknięć z mojego posta http://kasqqq94.blogspot.co.uk/2014/04/must-have-sheinside.html na stronkę sheinside.com ? pod zdjęciami wszystko wyjaśniłam :) poprostu chciałabym z nimi współpracować a potrzebuję do tego 100 kliknięć bezpośrednio ode mnie :) z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor <3! a co Ty masz takie gęste włosy!?!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor! <3 a co Ty masz takie włosy gęste?!?! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładny błysk na powiece :)
    Przestań już proszę losować, bo już trzeci raz miałam cichutką nadzieję, że to ja zostałam wylosowana xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż, kosmetyków La Rosa jeszcze nie miałam, ostatnio zamówiłam sobie podkład mineralny ale z Annabelle Minerals. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie w ogóle każdy makijaż na Tobie wygląda super, bo masz duże oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że dziewczyny nie zgłosiły się po swoje szczęście ;)
    Piękny makijaż, bardzo twarzowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj już dwie osoby ominęło :P ale mowia ze do trzech razy sztuka. Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie miałam pisać czy zrobiłaś coś z brwiami, gdy doczytałam, że masz nałożoną hennę:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wygląda ten makijaż ;-)
    trudno się robi zdjęcia makijażu, aby odzwierciedlał to jak wygląda na żywo, prawda? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudny jest ten cień z La rosa , faktycznie ładnie się mieni

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny makijaż, masz piękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne robisz te makijaże! ale jesteś samoukiem prawda? może mi powiesz od czego to się zaczęło? gdzieś na nacie podglądałaś i się uczyłaś? intryguje mnie to, bo też bym chciała umieć takie piękne makijaże robić :D
    a cień rzeczywiście robi świetny efekt!

    też mam słabość do tej bajki!
    wiesz, nastawiałam się, że się z kimś spotkam, z kimś, kto nie jest mi obojętny, ale jednak do tego spotkania nie doszło...
    czemu nie masz się z czego cieszyć? coś się dzieje?

    mam nadzieję, że na uczelni wszystko ładnie do przodu i wiem, że dasz radę w tym trudnym okresie!

    OdpowiedzUsuń
  19. jak pięknie wygląda ten makijaż! jestem pod ogromnym wrażeniem!
    studiujesz kosmetologię? mogłabyś coś więcej o tym powiedzieć? co? gdzie? jak? byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny jest ten cien, ma naprawdę bardzo ładny odcień :) mam puder z la rosy i jest średni :( wolę annabelle minerals ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję zwyciężczyni :) Boskie te ostatnie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem zauroczona tym cieniem! *_* Tak cudownie się mieni, ot co!

    OdpowiedzUsuń
  23. woooow pieknie CI to wyszlo ! i jakie sliczne zdjecia na tle czerwonym :D

    OdpowiedzUsuń
  24. jak zwykle super :) tak teraz patrzę i muszę przyznać, że masz genialne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny makijaż!:) ostatnie zdjęcia genialne;)
    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  26. Makijaż piękny, ale te brwi zdecydowanie za mocne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brwi jak napisałam są zrobione czarną henną, w ramach praktyki na zajęciach;)

      Usuń
  27. pasują Ci takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fenomenalne "makijażowe spojrzenie";-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmm nikt się nie przyznaje do nagrody, to ja chętnie przyjmę :D Makijaż śliczny:) Masz świetny kształt brwi.

    OdpowiedzUsuń