wtorek, 15 kwietnia 2014

Marion SPA- profesjonalna mikrodermabrazja

Cześć!
W ostatnim poście wspominałam o maseczce-peeligu, który producent porównuje do zabiegu mikrodermabrazji. Dziś nadal zostajemy w tym temacie.. Przed Wami profesjonalna mikrodermabrazja delikatnie złuszczająca firmy Marion.
Produkt znajduje się w ładnej saszetce podzielonej na trzy części: peeling, serum i maskę.
Informacje od producenta:
Od razu zaznaczę, że sama produktu nie używałam, gdyż nie jest przeznaczony dla mojej cery. Stwierdziłam, że to niezbyt dobry pomysł stosować na moją tłustą skórę coś, co jest przeznaczone dla skóry suchej i normalnej ;). Jestem bardzo ostrożna w tym temacie.
Krótko i na temat: wszystkie trzy "kroki" (peeling, serum i maska) mają przyjemny zapach. I po raz kolejny- nazywanie kosmetyku profesjonalną mikrodermabrazją jest raczej na wyrost.. Działanie jest delikatnie złuszczające, u Testerki nie wystąpiły podrażnienia ani uczulenie. Po całym "zabiegu" skóra jest bardzo gładka, miękka, nawilżona i przyjemna w dotyku. Jednak jest to rzecz raczej do typowego "domowego spa", ponieważ twarz później może się świecić, a podkład rolować
Taka przyjemność kosztuje nas 2,99pln, czyli bardzo niewiele. Koleżanka poleca przede wszystkim posiadaczkom cery suchej- profesjonalna mikrodermabrazja to nie jest, ale bardzo fajne działanie lekko złuszczające, wygładzające i nawilżające :).

13 komentarzy:

  1. Za takie pieniądze to można sobie pozwolić na spa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. moja mama miała trochę inne odczucia, baa zapach na prawdę MOCNO perfumowany :(

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam coś w tym stylu, ale z bielendy

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. mnie też nie ;)
      miałam kiedyś mikrodermabrazję ziaja pro i naprawdę mogę polecić :)

      Usuń
  5. zamierzam wypróbować, miałam na razie tylko szafirową mikrodermabrazję, którą pokochałam na maksa

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam, ale nie kusi mnie do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach zakup ale tej drugiej wersji do skóry tłustej i mieszanej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś nie mam przekonania, że za 3 zł będziemy mieć taki sam efekt jak po profesjonalnej mikrodermabrazji.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam, ale wypróbowałabym;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajny blog;) bardzo chetnie poobserwuje a Ty?:)

    OdpowiedzUsuń