środa, 9 kwietnia 2014

Mięta idealna- Softer Crazy Colours nr 25

Cześć!
W ostatnim poście mogliście zauważyć moje paznokcie i kilka osób zwróciło uwagę na lakier. Postanowiłam poświęcić mu dziś 5min :).
Lakier to oczywiście Softer Crazy Colours o numerku 25. Pełna recenzja TUTAJ.
To naprawdę śliczna, pastelowa miętka, idealna na wiosnę. Na pewno będę po nią często sięgać w najbliższym czasie. Do pełnego krycia potrzebujemy 2 warstw.
Lakiery z tej serii znajdziecie w cenie 6,99pln w Trendy Shop'ach, Drogeriach Stars, online.
Lubicie takie kolory na paznokciach?

___________________

No i tak jak obiecywałam, wyniki mini rozdania! Nie przedłużając, wygrywa..
Gratuluję Kochana! :) Czekam na Twoje dane (olasurowiak@gmail.com) do 13.04.2014 do północy, następnie losuję nowego zwycięzcę.

33 komentarze:

  1. też go mam, dla mnie to jednak kolor bardziej "smerfny" jak to ja nazywam hehe miętę idealna znalazłam ostatnio z Golden Rose <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest cudowny! Bardzo mi się podoba, ale o firmie nie słyszałam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny faktycznie ten kolorek, gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :)
    A kolorek lakieru piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam miętę na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę zaopatrzyć się w jakiś miętowy kolorek na okres letni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam bardzo podobny lakier z H&M, ale niestety, wysechł w tempie ekspresowym więc poszukuję następcy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor. :) Jednak dla mnie chyba zbyt jaskrawy i niebieski - wolałabym coś bardziej zgaszonego, rozbielonego. Ja nadal szukam swojej idealnej mięty. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się muszę do czegoś przyznać, bo często, praktycznie zawsze zwracam uwagę na Twój lakier :D
    Ale głupio mi pisać komentarze nie na temat :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mięta przepiękna, bardzo fajnie na pazurkach wygląda ten lakierek.

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio mam ogromną chrapkę na miętę ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja teraz stawiam na pastele <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest świetny, ale bardzo grubo nakładany :/

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam, w sumie nie mam oporów przed żadnym lakierem

    OdpowiedzUsuń
  15. Za takim się rozglądam, bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor! Uwielbiam pastele na paznokciach :) Masz bardzo ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście wymarzona ta miętka.

    OdpowiedzUsuń