sobota, 19 kwietnia 2014

Zielony makijaż..

Heja!
Na dziś mam dla Was makijaż. Mocniejszy, utrzymany w odcieniach zieleni, ale bez kreski eyelinerem- nowość u mnie :). 
Twarz zrobiłam tak jak zwykle, a jeśli chodzi o cienie to główną rolę gra zielone duo Miss Sporty z drogerii Epiekna24. Recenzja niebawem. W wewnętrznych kącikach bardzo delikatnie cień Astor z ostatniego posta, a na ustach błyszczyk recenzowany przeze mnie tutaj.
Po raz kolejny przekonałam się, że zielenie na powiekach nie są dla mnie. Mam zielone oczy i jak dla mnie nie wygląda to dobrze- zwyczajnie mi nie pasuje :). A Wy jak myślicie?
Korzystając z okazji, życzę Wam wszystkim wesołych i spokojnych Świąt Wielkanocnych! :*

35 komentarzy:

  1. Ładnie to wygląda, pasowałby idealnie do mnie w rudych włosach :P Ale teraz nie używam zieleni na powiekach, trzymam się raczej brązów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz oczyska! :)
    Wesołych :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezusss jakie oczy <3 hipnotajzing :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny :) u mnie dziś też zielenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż!:D:D:D Ja dziś pomalowałam oczy na ciemny kolor!:D i wyszły nawet nawet!:D:D:D
    Wesołych!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugie zdjęcie - zabójcze ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż nie w moim stylu, ale bardzo ciekawy ;)
    Radosnych i rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miss Sporty ma całkiem przyzwoite cienie:) Muszę wygrzebać swoje "czwórki" i trochę podziałać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. PS Bardzo dobrze roztarłaś cienie. Zazdroszczę zdolności manualnych:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja myślę, że nie jest tak źle!:D Ładnemu we wszystkim ładnie, złota zasada ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ty masz oczy! Jeszcze tak je potrafisz podkreślić! :)
    Buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. do mnie ten kolor nie pasuje. właściwie sama nie wiem jaki do mnie pasuje kolor;D

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny makijaż jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny makijaz, co powiesz na wspolna obserwacje?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem te cienie idealnie podkreślają kolor Twoich oczu. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  16. jedno oko jeszcze bym tak umalowała, ale za chiny ludowe nie odtworzyłam tego na drugim oku:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie Ci w zielonym! Idealnie współgra z Twoją tęczówką właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne odcienie, wygladasz nieco groznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam zielone oczy i unikam zielonych cieni, chociaż kiedyś trafiłam na odcień, który wyglądał fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny makijaż :) Pasuje Ci taka zieleń:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładny ten kolorek, zieleń a jak nie zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie te Twoje makijaże są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. może rzeczywiście nie jest tak, że super Ci to pasuje, ale też nie jest tak, że Ci to nie pasuje, wydaje mi się, że jest w porządku ;) a makijaż naprawdę ciekawy, niby mocny, ale wcale nie jakoś bardzo ;) naprawdę super!

    no ja niestety z tych 'gotowych' odżywek do paznokci nigdy nie byłam jakoś bardzo zadowolona, plus brałam też różne suplementy na paznokcie i w sumie to żadnych zmian nie zauważałam, a teraz jednak widzę znaczną poprawę, i to w sumie po szybkim czasie, myślę, że jak jeszcze będę teraz stosować często tą odżywkę, to będą prawie idealne! i w końcu będę z nich zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny makijaż i te połączenie kolorów :)


    http://venusjulia1986.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Makijaż piękny.. Chciałabym sama umieć tak pięknie się pomalować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie :) Podoba mi się : )

    OdpowiedzUsuń