niedziela, 25 maja 2014

Cienie DUO Miss Sporty

Cześć!
Emocje sięgają zenitu, bo za tydzień.. sesja :D. A tu jeszcze jedno kolokwium i całościówka do napisania! Ale bez spiny.. :).

Przechodząc do tematów kosmetycznych- dziś o cieniu DUO firmy Miss Sporty z drogerii Epiekna24.
Opakowanie jest plastikowe i niezbyt piękne, ale nie wymagam cudów od cieni za 4,60pln. Grunt, że póki co nic się nie rozwaliło ani nie pękło. Zamknięcie jest szczelne, a otwieranie ułatwia małe wgłębienie.
Producent nie dodaje żadnej pacynki ani pędzelka, ale to według mnie dobrze, bo przecież prawie nikt ich nie używa :). 
Moje cienie to nr 206 Hawaii. To dwa odcienie zieleni, dość mocno różniące się od siebie. Zawierają maleńkie drobinki. Na produkcie widoczne jest całkiem ładne tłoczenie.
Cienie są dość miękkie i łatwo się je nakłada. Nie osypują się, aczkolwiek ciemniejszy kolor jest bardziej wyrazisty i lepiej napigmentowany. Ogólnie pigmentację zaliczyłabym do średniej, bo nie powala, ale tak jak już napisałam- ciemna zieleń jest pod tym względem lepsza. Cienie łatwo się rozciera i na bazie trzymają się cały dzień/noc, nie rolują się. Nie wiem jaka jest sytuacja bez użycia bazy, bo zwyczajnie zawsze jej używam ze względu na tłuste powieki :). Produkt nie uczulił mnie ani nie spowodował innych szkód. Jak za taką cenę to można spróbować, choć odcienie niezbyt moje, znacznie lepiej czuję się w brązach! Oprócz średniej pigmentacji i ciut kiczowatego opakowania nie mam im nic do zarzucenia.
Jeśli chodzi o dostępność to cienie dostaniecie w każdym Rossmannie i online np. tutaj. Kosmetyk został wykorzystany w tym makijażu.

26 komentarzy:

  1. Bardzo fajne kolorki, moim zdaniem rewelacyjnie muszą się w komplecie prezentować na oku. Fajne połączenie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten niebieski cień :) ja też dużo lepiej czuję się w brązach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio kompletuję swoją paletkę z inglota także takich pojedynczych nie kupuję ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że nawet ciekawa pigmentacja :) W Twoim makijażu cienie prezentują się świetnie ! Dobrze, że są dostępne w Ross. :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciemna zieleń bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pigmentacja raczej średnia, ale połączenie kolorystyczne mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawi mnie jak będzie wyglądać na oku :) już się doczekać nie mogę Twojego makijażu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do makijażu jest w recenzji..

      Usuń
  8. miałem je jakieś 3 lata temu :P i na prawde dobre jak za taką cene

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kolorki, kiedyś bardzo często używałam podobnego do tego jaśniejszego. Oj u mnie też już sesja, ale w pewnym sensie mam ją ciągłą więc zostają mi dwa kola + egzamin całościowy. Damy radę ;):*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatni cień z Miss Sporty miałam dawno temu, ale miło go wspominam. Ciemniejszy kolor chętnie użyłabym jako kreskę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się to zestawienie kolorystyczne. Aż zajrzałam sobie na post, w którym użyłam te cienie ;> Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie sesja w połowie czerwca dopiero;D powodzenia w zaliczaniu;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta ciemna zieleń jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie ten drugi to granatowy :D hahaha uwielbiam daltonoistyczne blogerki (mowie o sobie oczywiscie ;D) btw sliczne te kolory !!! pokaz makijaz znimi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Obydwa kolorki bardzo ładne, szkoda że mi nie pasują bo chętnie bym je kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety to nie są moje kolory ale myślę że Tobie będą pasowały:) czekam na makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż już jest na blogu, link w recenzji.

      Usuń
  17. To również nie moje kolory, ale u Ciebie prezentują się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń