poniedziałek, 12 maja 2014

Dr Irena Eris wkracza w.. makijaż! Czyli premiera linii PROVOKE

Cześć!
Dziś przychodzę do Was z pewną wiadomością :D. Zapewne Dr Irena Eris to znana Wam wszystkim marka. Ja bardzo cenię sobie ich produkty, bo co tu dużo mówić- są naprawdę dobre jakościowo. A teraz zostałam poinformowana o nowościach..
Premiera kosmetyków z linii PROVOKE, czyli.. makijaż! Jestem w wielkim szoku, oczywiście pozytywnym :). Jak pewnie zauważyliście uwielbiam kosmetyki kolorowe, a na moim blogu coraz częściej ukazują się makijaże, co związane jest też z moim kursem wizażu oraz studiami. Tak więc jestem ciekawa jak w tym polu spisze się Dr Irena Eris.
Nowa linia obejmuje szeroką gamę produktów, obejrzałam już opakowania i wyglądają baardzo ekskluzywnie i elegancko, klasa! Wy też możecie to zrobić TUTAJ (linia PROVOKE, wybieracie jedną z trzech kategorii: cera, oczy, usta). Są różnego rodzaju podkłady, bazy, korektory, bronzery, róże, pudry, kredki, maskary, cienie, pomadki, błyszczyki.. Aż oczka się świecą :).

"Marka Dr Irena Eris, ekspert w pielęgnacji twarzy i ciała, wchodzi w nowy wymiar podkreślania kobiecego piękna. Stworzyła wyjątkową serię kosmetyków do makijażu Dr Irena Eris PROVOKE.
Makijaż wg Dr Irena Eris
Linia kosmetyków do makijażu Dr Irena Eris PROVOKE to harmonijne i wysublimowane połączenie pielęgnacji z makijażem.  Wszystkie produkty, poza właściwościami upiększającymi, wzbogacone zostały o formuły pielęgnacyjne. Te wysoko zaawansowane i przetestowane dermatologicznie kosmetyki,  pozwalają każdej kobiecie stworzyć piękny, trwały i niepowtarzalny  makijaż, jednocześnie dbając o kondycję  jej skóry. Różnorodne konsystencje, szeroka gama ponadczasowych, subtelnych oraz wyrazistych odcieni, sprawiają, że każdy makijaż staje się przyjemnością. Obok  szerokiej palety klasycznych barw w Dr Irena Eris PROVOKE znajdą się także propozycje sezonowe, oparte na najnowszych trendach, dając tym samym możliwość kreowania modnych looków.
Dr Irena Eris PROVOKE to paleta 94 kolorów, 25 rodzajów produktów - od delikatnych, sypkich pudrów, po aksamitne, kremowe fluidy, podkreślające wyrazistość spojrzenia cenie, kredki do oczu i tusze, nasycone czerwienią pomadki i zmysłowe błyszczyki. Bogata gama kosmetyków i barw pozwoli na uzyskanie idealnego makijażu.
Kobieta PROVOKE
Kobieta PROVOKE to uosobienie naturalnego piękna i nowoczesnej kobiecości. Jest świadoma tego, że dobry wygląd może polepszyć nie tylko nastrój i humor, ale poprawić samoocenę, a także przyczynić się do samorealizacji na wielu płaszczyznach życia. Kobieta PROVOKE wie, czym jest prawdziwa kobiecość, lubi pięknie wyglądać i dostosowuje makijaż od potrzeby chwili, nastroju czy okazji. Nie boi się zmian i nowych wyzwań! Sprawdziła, że najwyższej klasy pielęgnacja  i  perfekcyjny makijaż zapewnia  jej doskonałe samopoczucie każdego dnia. Wyznaje ideę:
PROVOKUJ  siebie  do zmian, do poszukiwań, do nowych wyzwań! PROVOKUJ innych pięknym wyglądem i swoją pewnością siebie!
Międzynarodowa premiera Dr Irena Eris PROVOKE odbyła się na największych, europejskich targach kosmetycznych COSMOPROF w Bolonii, na początku kwietnia br.

Kosmetyki PROVOKE  znajdą się w perfumeriach, najlepszych drogeriach a już teraz dostępne są w Kosmetycznych Instytutach Dr Irena Eris."

Skusicie się na premierowe produkty?

37 komentarzy:

  1. Prezentują się bardzo ciekawie :) Myślę, że to mogą być naprawdę dobre kosmetyki,.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki dr Eris, ciekawe jak wypadnie kolorówka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jestem tym faktem zaskoczona.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem ich rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bronzer wydaje się być fajny;p Ciekawe czy będą podkłady matujące;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie ciekawi:) Tak, będą podkłady matujące! W linku, który podałam jest cała oferta:)

      Usuń
  6. piękne opakowania, ciekawe też co im z tego wyszło ?

    OdpowiedzUsuń
  7. kosmetyki na zdjęciu wyglądają jak z górnej półki, takie jakieś eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na prawdę pięknie i ekskluzywnie wyglądają ich opakowania. Ciekawe jak sprawdzą się te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusisz, kusisz :P
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie ta nazwa kusi xD 'provoke' <3 i coś czuję, że to będą dobre produkty :) obym się nie myliła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje mi się, że gdzieś czytałam, że mają już szafę w jakimś Rossmannie... Ceny podobno powalają ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do najtańszych nie należą;)

      Usuń
  12. Słyszałam o tej linii kosmetyków - ciekawią mnie one :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mnie ciekawią te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też zaciekawiły te nowości :) Na początek skusiłabym się może na jakiś puder lub pomadkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nazwa i piękne opakowania są kuszące :D

    OdpowiedzUsuń
  16. o ale zajebiście uwielbiam tą firmę

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo zaskoczyła mnie ta nowa seria, fajnie, że ERIS wprowadza kolorówkę.

    OdpowiedzUsuń
  18. zapewne odstraszy mnie cena tych produktów;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie są najtańsze!

      Usuń
  19. Zostałaś oTAGowana u mnie. :) http://grimagee.blogspot.com/2014/05/co-jest-w-mojej-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam marki nigdy jej nie używałam - ale zaczęłam się zastanawiam czy nie wypróbować :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądają bardzo elegancko, mam nadzieję, że i zawartość będzie godna uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  22. tym to mnie zaciekawiłaś bardzo! po pierwsze ciekawa jestem efektu tych kosmetyków, więc jak będzie przyzwoita cena to w coś się zaopatrzę, a po drugie mamy nowego konkurenta (pracuję w fabryce kosmetyki kolorowej w laboratorium przy powstawaniu nowych receptur i kolorów ;))
    i nie wiedziałam, że zapisałaś się na wizaż!

    w sumie od jakiegoś czasu mam pomysł na jeden makijaż, odgapiłam z gazety :P, ale jakoś jeszcze go nie próbowałam robić, chyba muszę się zmobilizować

    ano to zrozumiałe! a zobaczysz, że ten czas szybko minie i wkrótce będziecie bliżej siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W linku, który podałam są wszystkie ceny.. Dość wysokie, ale nie dziwię się ;). Tak czy siak mega mnie kuszą i chciałabym je wypróbować!

      Taak, zapisałam się na wizaż, ale to tylko jedne zajęcia kilkugodzinne w miesiącu, więc nic takiego.. ale przynajmniej dostanę po tym certyfikat:)

      Dzięki za miłe słowa, mam nadzieję, że szybko minie :*

      Usuń
  23. Aż weszłam w podany przez Ciebie link. I widzę, że mają w ofercie podkład matujący ;> Choć przyznam, że chwilowo jego cena jest dla mnie za wysoka. 85 zł to w sumie 2 - 3 podkłady drogeryjne ^^ Wiem, wiem - za bardzo zwracam uwagę na kwotę, ważniejsza jest jakość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię, dla mnie cena też jest bardzo ważna! Co nie zmienia faktu, że mam ochotę na te produkty :D

      Usuń
  24. Nie wiem jak z ceną ale same produkty prezentują się kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W linku są wszystkie ceny, nie najniższe :P

      Usuń
  25. Zakupilam matowa pomadke z tej serii, zalapalam sie na promocje w Rossmanie, bo mam ich szafe w moim miescie :) ceny dosc wysokie, ale mialam szczescie zakupic ja -49% taniej:) jak na razie jestem pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń