środa, 14 maja 2014

Smooth&Light, czyli podkład JOKO Cosmetics

Cześć!
Dawno nie było recenzji podkładu, a wiele ich się u mnie ostatnio "przewija" :). W kolejce czeka jeszcze 3, o których mam już wyrobione opinie. A na dzisiaj podkład smooth&light firmy JOKO Cosmetics.
Buteleczka wygląda bardzo elegancko i że tak powiem- "drogo". Z pozoru przypomina szklane opakowanie, ale jest to.. plastik :D. No i pierwsze wrażenie szlag trafił! Niemniej jednak fajnie się prezentuje i podoba mi się. Mieści standardowo 30ml.
Zatyczkę łatwo się zdejmuje, wtedy naszym oczom ukazuje się piękna, "złota" pompka :). Nie zacina się ona i pozwala wydobyć odpowiednią ilość produktu. Choć z czasem się brudzi, to jest łatwa do wyczyszczenia.
Matujący podkład dopasowujący się do koloru skóry twarzy. Nowoczesna formuła fluidu stworzona na bazie emulsji "woda w silikonie". Fluid łatwo i równomiernie się nanosi, nie tworzy efektu "maski" po aplikacji. Specjalna mieszanina polimerów i pigmentów pokrytych mikroskopijną otoczką silikonową powoduje, że efekt makijażu jest trwały i naturalny przez wiele godzin. Smooth & light zawiera substancje nawilżające przeciwdziałające przesuszaniu skóry. Filtry UV i naturalne antyoksydanty chronią wrażliwą skórę twarzy przed szkodliwym działaniem słońca i wolnych rodników. Do wszystkich rodzajów cery.


Podkład jest dostępny w czterech odcieniach, a ja posiadam najjaśniejszy: J140- pastel. Troszkę się zdziwiłam, myślałam, że kolor opakowania odpowiada kolorowi produktu, jednak tak nie jest. Na szczęście w rzeczywistości jest on jaśniejszy, jednak bladziochy nie znajdą tu nic dla siebie. Pastel to na pewno nie jest, ale ma żółto-pomarańczowe tony. Dla mnie na pewno lepsze to niż świński róż. Ważne też, że nie ciemnieje na twarzy.
Konsystencja jest zdecydowanie rzadka, produkt spływa po dłoni. Pachnie typowo "podkładowo" według mnie, choć kojarzy mi się z czymś jeszcze, ale nie mogę sobie przypomnieć. Niemniej jednak zapach jest w miarę przyjemny.
W dotyku mam wrażenie, że podkład jest dość tłusty. Może być to mylne, bo producent reklamuje go jako matujący. Rozprowadzanie jest w miarę proste, ja najbardziej lubię robić to palcami, uzyskuję wtedy najlepszy efekt. Jednak trzeba uważać i wszystko dokładnie rozetrzeć- w innym wypadku pozostaną smugi. Wykończenie jakie daje podkład jest typowo satynowe i w przypadku mojej tłustej cery potrzeba dobrego przypudrowania. Po nałożeniu pudru efekt bardzo mi się podoba- skóra jest wygładzona, wygląda zdrowo i świeżo. Nie ma efektu maski. Bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie krycie produktu, które jest średnie, w kierunku mocnego i można je budować. Korektor u mnie tak czy siak jest niezbędny, ale tylko na większe zmiany, co mnie bardzo zadowala. Podkład nie wysusza skóry, wygląda ona raczej na nawilżoną. W żadnym wypadku mi nie zaszkodził. I ważna informacja- w słońcu twarz zaczyna się błyszczeć, kosmetyk ma w sobie jakieś maleńkie drobinki rozświetlające.. Nie do końca mi to pasuje, ale nie wygląda najgorzej. Mat nie utrzymuje się długo, ale u mnie to norma- ok. 3 godziny. Sam podkład w nienagannym stanie wytrzymuje ok. pół dnia. Trzeba jednak unikać dotykania twarzy, bo bardzo łatwo go zetrzeć. Generalnie bardzo lubię ten podkład, jest też w miarę wydajny, ale nie mogę mu wybaczyć jednego- waży się na mojej tłustej cerze. Próbowałam kombinacje z różnymi kremami i niestety zawsze jest tak samo. To go dyskwalifikuje i mimo reszty plusów raczej nie kupię go ponownie.
Cena to ok. 35,00pln/30ml.

42 komentarze:

  1. Uu jezeli sie wazy, to jak dla mnie tez niewybaczalne. Mam ten sam problem, trudno mi utrzymac matowa cere wiecej niz przez 3h, jak na razie najlepiej sprawdza sie u mnie podklad z Catrice w musie ;) fakt, ze podklad z Joko ma naprawde ladne opakowane, miniaturka Twojego nowego posta od razu mnie przyciagnela;) tylko szkoda, ze to plastik, chociaz w zyciu na pierwszy rzut oka bym nie powiedziala;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam Catrice, zaintrygowałaś mnie :)

      Usuń
  2. Dosyć ciemny wydaje się ten odcień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Buteleczka piękna :D Tylko szkoda, że nie podałaś ceny w recenzji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam cenę, jest na samym dole: ok. 35,00pln :)

      Usuń
    2. O widzisz jaka gapa ze mnie!
      Przepraszam, nie zauważyłam :)

      Usuń
  4. ma bardzo ładne opakowanie, ale środek nie przekonuje mnie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kusi mnie w ogóle :) płynnych podkładów nie miałam od ho-ho ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubie takich "wodnistych" fluidów a ten własnie na taki wygląda chociaż opakowanie ma ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety zrezygnowałam z podkładów chwilowo, miałam dokładnie ten sam problem, świecącą tafla po 3 h i konieczność umycia buzi bo wszystko się klei , nadal szukam podkładu który dał by rade ale i tak wszystko jest kwestią pielęgnacji i odżywiania.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam bo generalnie wolę kompakty:) ale kto wie

    OdpowiedzUsuń
  9. moja cera też jest tłusta, więc pewnie i u mnie by się ważył :/ a szkoda, bo lubię podkłady joko

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowanie robi wrażenie. Niestety kolor wydaje się dość ciemny, a fakt, że się waży totalnie go dyskwalifikuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie ten odcień i tak byłby za ciemny, nie zależy mi na macie bo mam suchą skórę, która nie produkuje dużo łoju. Nie wiedziałam , że joko ma tak eleganckie podkłady

    OdpowiedzUsuń
  12. uff kolor mi się nie podoba ...

    OdpowiedzUsuń
  13. trochę drogo wypada ten fluid :/

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest najjaśniejszy? ;O Masakra..

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest najjaśniejszy? ;O Masakra..

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, bo wydawał się być fajny, ale rzeczywiście przy tych minusach nie warto ryzykować ponownie. Ja jestem bladzioch, więc to nie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę, obawiam się, że i u mnie ważyłby się na skórze, a tego po prostu nienawidzę.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. opakowanie ładne;D
    projekt możesz zacząć w każdej chwili:) www.100happydays.com:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podkład całkiem niezły, niestety nie dla mnie . Moja cera kompletnie nie lubi się z podkładami w płynie.


    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Opakowanie ma bardzo eleganckie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. opakowanie jest cudowne! zauroczyło mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też myślałam , że to szkło :D Nie lubię bardzo rzadkich podkładów - tracę nad nimi , że tak powiem kontrolę ;)
    Raczej go nie wypróbuję ;) Zresztą jak na razie odstawiam podkłady ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytałam o nim kilka dość pochlebnych recenzji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dostałam ten podkład na spotkaniu, ale odcień był za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj to u mnie też by się warzył... Podobają mi się te opakowania Joko :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. szkoda, że nie pokazałaś efektu na twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. jestem baldziochem więc już nic tu dla mnie :P a co do formuły: woda w silikonie - takie podkłady są z zasady matujące, ale myślę, że w przypadku cer tłustych jednak ten efekt jest trudniej osiągnąć.

    wchodziłam tam, ale jakoś nie zwróciłam uwagi na ceny, ale rzeczywiście to już wyższa półka, chociaż pewnie czasem się trafi na jakieś promocje, poza tym uważam, że czasem jednak warto spróbować lepszych kosmetyków i z takich korzystać jak nam bardziej odpowiadają niż tanie.

    ale fajnie, podszkolisz się w makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  28. za sam wyglad ma juz najwiekszego plusa.. ale kiepsko ze sie wazy, ja teraz suzkam jakiegos najjasniejszego podkladu z mozliwych i nic nie ma ;< w sumie wakacje sie zblizaja to tez bezsensu ale kurde przydaloby sie ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Musiałabym spróbować na sobie, bo to krycie o którym piszesz, warte jest wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawie jakby się spisał na suchej cerze. Jednak zniechęca mnie ta trudność jego rozprowdzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo rozprowadzanie nie jest trudne, ale trzeba dobrze rozetrzeć:)

      Usuń
  31. Rzeczywiście, myślałam że opakowanie jest szklane;) Szkoda, że matuje na tak krótko...

    OdpowiedzUsuń
  32. Nieco przeraża mnie kolor tego podkładu - jakby był nieco za pomarańczowy ^^

    Jestem ciekawa czy ważyłby się również na mojej mieszanej cerze, hm.

    OdpowiedzUsuń
  33. Buteleczka bardzo mi się podoba, ale kolor totalnie nie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. samo opakowanie kojarzy się z podkładem z wyższej półki :D

    OdpowiedzUsuń