sobota, 24 maja 2014

Softer Crazy Colours nr 14 i 26

Cześć! 
Dzisiaj będzie krótko i przyjemnie- więcej zdjęć niż tekstu :). A mianowicie kolejne odcienie lakierów Softer Crazy Colours. Zdjęcia już lekko stare- nieaktualna długość i kształt paznokci, teraz prezentują się o wiele lepiej! Więc niedługo porobię też lepsze zdjęcia. Pełna recenzja znajduje się TUTAJ, dziś tylko prezentacja innych kolorów, bo poza tym lakiery niczym się nie różnią.
Na początek bierzemy na tapetę nr 14, czyli bardzo dziwny odcień. To taka mieszanka różu i czerwieni, buteleczka jest bardziej różowa. Lecz nosząc go na paznokciach mam wrażenie, że jednak bliżej mu do czerwieni... Sami oceńcie? ;)
Kolejny to nr 26, czyli piękny błękit, "baby blue". Jest prześliczny i uwielbiam go nosić!
W obydwu przypadkach potrzebne są dwie warstwy. Lakiery kosztują 6,99pln i można je nabyć w Drogeriach Stars, Trendy Shop'ach, online.

18 komentarzy:

  1. Zdecydowanie różni się ten pierwszy w buteleczce i na paznokciach ^^ Nie lubię takiego oszukaństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię oba kolory, chociaż bliżej mi do tego pierwszego, jakoś najlepiej czuję się w odcieniach różu na paznokciach ;)

    nie dziwię Ci się, zwłaszcza, że rynek kosmetologów jest już sporo wypełniony, ale to raczej będzie szło do przodu niż się cofało, więc mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć coś fajnego, masz już praktyki jakieś po pierwszym roku? niektórym udaje się zostać np. na pół etatu i wtedy już się zbiera cenne doświadczenie?

    wiesz, może uda Ci się zostać we Wrocławiu? kto to wie, życie czasem zaskakuje i to bardzo. widzisz jak ja studiowałam na studiach I stopnia, byłam pewna, że po nich wrócę w rodzinne strony, a jednak zostałam na studia II stopnia, a teraz gdybym miała tam możliwość pracy w zawodzie (ale niestety nie było), to bym tam została, więc naprawdę ciężko przewidzieć, co nas spotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolory! Ten błękit nieziemski!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tym pierwszym masz rację, byłam pewna, że będzie to ostry róż, a bardziej na paznokciach podchodzi pod czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pierwszy jakoś mi nie podchodzi, ale niebieski wygląda nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że lakier na prawdę okaże się różowy. Trochę bym się zawiodła :-p Błękit jak dla mnie jednak wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te kolorki :D Takie letnie, pozdrawiam ! ;)

    http://martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten błękit jest obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, pięknie lśnią te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory! Uwielbiam malować takimi paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń