niedziela, 8 czerwca 2014

Denko kwiecień-maj

Cześć!
Uff, po sesji! :) Wszystko zdane w pierwszym terminie, więc mam tydzień wolnego. Chwilowo siedzę w domu, ale już niedługo wracam do Wrocławia na miesięczne praktyki. Ten czas zamierzam maxymalnie wykorzystać na bloga, żeby nie było żadnego przestoju (jak w ostatnim tygodniu) :).
Dziś przychodzę do Was z denkiem dwumiesięcznym. Jest bardzo, bardzo skromnie.. W tamtym miesiącu była porażka, więc zdecydowałam się dozbierać więcej przez maj, ale jak widać- niezbyt mi to poszło. 
1. Under Twenty Anti Acne płyn micelarny o działaniu antybakteryjnym- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: nie
2. Tołpa nawilżający krem-nektar do rąk- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może
3. Soraya morelowy peeling antybakteryjny- fenomenalny peeling! Ale uwaga, jest bardzo ostry, więc nie dla każdego się nada i nie w każdej sytuacji. Czy kupię ponownie: tak
4. My Secret Sensitive maskara- nic specjalnego, efekt bardzo naturalny i raczej słaby. Czy kupię ponownie: nie
5. Pantene nabłyszczająca odżywka chroniąca przed wysoką temperaturą- czy zabezpiecza przed temperaturą to nie wiem, bardzo wątpliwe. Ale na pewno ładnie nabłyszcza i zmiękcza włosy, po spryskaniu szczotka sunie po nich jak po maśle. Czy kupię ponownie: może
6. L'ambre tusz do rzęs- bardzo dziwny tusz. Nie rozgryzłam go do końca, był bardzo naturalny, ale jednak miał tendencje do sklejania rzęs. Szybko wysechł i nie zdążyłam sobie wyrobić stuprocentowej opinii. Czy kupię ponownie: nie
7. Avon kredka do oczu- czarna kredka, która ma już kilka lat, dostałam ją jeszcze od mamy.. Jest już tak stara, że postanowiłam ją wyrzucić. Czy kupię ponownie: może
8. Lirene Youngy 20+ balsam do ciała jabłkowy- recenzja niebawem. Czy kupię ponownie: może
9. La Roche-Posay pianka myjąca do twarzy (miniaturka)- bardzo przyjemna i dobrze oczyszczająca pianka, nie drażniła mnie mimo SLS w składzie. Czy kupię ponownie: może
10. JOKO Smooth&Light podkład do twarzy- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: nie
11. Lirene migdałowe mleczko do mycia ciała- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może
12. Venus antybakteryjny żel myjący do rąk- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może
13. Fa NutriSkin- bardzo lubię produkty z tej firmy, nie mam nic do zarzucenia oprócz okropnego zapachu w tym wypadku. Czy kupię ponownie: tak (ale inną wersję zapachową)
14. Facelle żel do higieny intymnej- najlepszy żel ever. Nadaje się do wszystkiego- do mycia, zamiast żelu do golenia lub żelu do twarzy. Niezwykle delikatny i jedyny minus to psujące się opakowanie.. Czy kupię ponownie: tak

27 komentarzy:

  1. mój ulubiony peeling do twarzy Soraya, zdecydowany ulubieniec i jeszcze żel do higieny intymnej Facelle <3

    OdpowiedzUsuń
  2. w ogóle gratuluję zdanej sesji, moja dopiero przede mną;D i czemu masz tydzień wolnego?
    właśnie powinnam się uczyć na jutro, a widać co robię...komentuję blogi haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D. Mam tydzień wolnego, bo tydzień trwa jeszcze sesja (u mnie poprawki), a że ja wszystko zdałam to mam spokój :). A potem miesiąc praktyk! Powodzenia na Twojej sesji :*

      Usuń
  3. gratuluję zdanych egzaminów :) zużytych opakowań również :D niestety, znam tylko peeling soraya, który kiedyś był moim ulubieńcem :) teraz wolę naturalne peelingi oraz korund.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie żel Facelle czeka na swoją kolej, ale już niedługo go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest skromne denko? :D Jakbyś zobaczyła moje, to Twoje przy nim byłoby mega wielkie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten peeling Soraya :)

    OdpowiedzUsuń
  7. myślę że mogłabym kupić ten żel antybakteryjny Venus.. jest dużo tańszy od carexu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam nic. ale sporo produktów udało Ci się zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie takie skromne:) chyba nawet nic z niego nie miałam:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zdania sesji :) Niestety nie znam jeszcze żadnego kosmetyku z denka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Peeling z Sorayi również bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. płyn Facelle i peeling Soraya też były moimi ulubieńcami

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem. Duże to denko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tyyyyle produktów a ja jednynie miałam do czynienia z antyper. fa! :D i ogolnie lubie ich zapachy , szkoda, że tak krótko pachną. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten żel antybakteryjny mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  16. Spore denko, też teraz używam tego samego antyperspirantu Fa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie całkiem spore denko :) Uwielbiam Facelle za wielofunkcyjność :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam morelowy peeling soray :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pokaźne denko ;) Kilka produktów dobrze znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam morelowy peeling z Sorayi, ale wersję z linii skarbów świata, czy coś podobnego. Nie wiem, czy one jakoś znacznie różnią się składami, ale też bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, ale do twarzy, bo mocnego makijażu oczu nie zmyje :) A ja lubię mieć takie 2w1 :P

      Usuń
  22. W cale nie masz tak mało zużyć, zobaczyła byś moje jak mało:P Nie używałam tego płynu do higieny intymnej ale skoro tak go chwalisz to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję zdanych egzaminów. :)

    OdpowiedzUsuń