poniedziałek, 30 czerwca 2014

makijaż dzienny w beżach i brązach

Cześć!
Dzisiaj mimo burzowej pogody postanowiłam trochę się "pobawić". Jednak miałam dość mocnych makijaży i wykonałam bardzo prosty dzienniaczek. Całość utrzymana w beżach i brązach, jedynym wyraźniejszym akcentem jest kreska. Zapraszam do oglądania!
Na przygotowaną twarz nałożyłam podkład mineralny La Rosa, korektor rozświetlający pod oczy Paese, na resztę twarzy korektor Studio Finish Mac (klik recenzja). Wykończyłam to sypkim pudrem matującym z Manhattan'u oraz różem mineralnym La Rosa (klik recenzja). Na ustach wylądowała pomadka matowa Rimmel by Kate.
Jak widać użyłam wielu produktów mineralnych La Rosa (wszystkie możecie kupić tutaj) z racji tego, że bardzo się z minerałami polubiłam i prawie codziennie goszczą w moim makijażu. Do oczu użyłam tylko ich. Najpierw całą powiekę pokryłam bazą pod cienie Dr Irena Eris Provoke. Następnie na całą powiekę ruchomą oraz wewnętrzny kącik nałożyłam (na mokro) piękny, beżowy i połyskujący cień mineralny La Rosa w odcieniu 16- Opal. W zewnętrzny kącik i załamanie powędrował brąz ze złotymi drobinkami 42- Lapis. Następnie czarnym, również mineralnym cieniem La Rosa (92- Carbon) zrobiłam (na mokro) kreskę. Dolną linię wodną pomalowałam białą kredką Essence, a linię rzęs delikatnie pokryłam mieszanką cienia brązowego i czarnego. Rzęsy wytuszowałam maskarą z Eveline (klik recenzja), a brwi zostały zrobione przy użyciu kredki Dr Irena Eris Provoke.
Tak jak kiedyś obawiałam się i nienawidziłam sypkich cieni, tak teraz moje podejście diametralnie się zmieniło. Przy jaśniejszych kolorkach nie ma żadnych problemów, bardzo wygodnie się ich używa. Natomiast przy bardziej wyrazistych, maluję najpierw oczy, a potem twarz i nie ma najmniejszego problemu. Dla zainteresowanych- moją recenzję cieni mineralnych La Rosa możecie przeczytać TUTAJ.
W ten sposób uzyskałam delikatny makijaż dzienny, jedynie podkreślający urodę- mój ulubiony. Na co dzień do oczu używam tylko maskary, a jeśli zdecyduję się na coś więcej, to jest to właśnie makijaż utrzymany w stylu jak na zdjęciach.
Lubicie takie makijaże dzienne?

40 komentarzy:

  1. Jakie Ty masz duże usta ! ;D Bardzo ładny ten mejkap :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż, subtelnie podkreśla urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne brwi :))
    Makijaż super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ślicznie ! brązy uwielbiam w makijażu

    OdpowiedzUsuń
  6. takie typowo dzienne makijaże w brązowych kolorach są moimi ulubionymi i właśnie takie podobają mi się najbardziej:)

    ps. zmieniłaś kolor włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, nie zmieniłam, nigdy nie farbowałam włosów i nie zamierzam. Zależy od światła ;D

      Usuń
  7. śliczny makijaż, bardzo w moim guście
    mas świetny kolor włosów

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż oka bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna zadbana buzia ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie - lubię takie makijaże :))

    OdpowiedzUsuń
  11. makijaż bardzo w moim stylu, śliczny

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie naturalne :)) Bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju cudowny jest ten makijaż! <3 uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny makijaż :) szkoda, że mi taka idealna kreska eyelinerem nie wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie Olusiu (ponoć można komciać haha) :D K.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam taki naturalny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakaś ty śliczna ! :)
    makijaż jeszcze piękniejszy , kurde masz talent ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładny, delikatny makijaż, chciałabym umieć rysować taką kreskę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny i delikatny makijaż, chciałabym umieć, tak rysować kreski

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie urzekł Twój kolor włosów :)! Na wszystkich zdjęciach wygląda zupełnie inaczej, ale tu podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny makijaż, idealnie pasuje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  22. idealnie do Ciebie pasuje taki makijaz :)!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny ten makijaż, muszę go od Ciebie zgapić.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale Ty jesteś ładna i fotogeniczna :) Na prawdę! :) A ten makijaż, szczególnie oka (kreska) tylko dodaję Ci uroku!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale Ty jesteś ładna i fotogeniczna :) Na prawdę! :) A ten makijaż, szczególnie oka (kreska) tylko dodaję Ci uroku!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie idealny na dzień, optymalny jeżeli chodzi o intensywność. I ten piękny kolor na ustach! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładny make up. Idealny na dzień. Sama taki w końcu też wykonuję :) Nauczyłam się dużo na kursie kosmetycznym w Koszalinie u pani Aleksandry Góreckiej. To zasługa tego kursu, że teraz wiem co z czym się je :)

    OdpowiedzUsuń