niedziela, 22 czerwca 2014

neonowe love- part 2

Cześć!
Dziś coś, czego już dawno nie było- pazurki :). Co jest bardzo dziwne, bo mam w zapasie sporo sfotografowanych lakierów, a na blogu pustki! Ale teraz nadrobię wszystko, w końcu wakacje. Dziś chciałam Wam pokazać dwa odcienie lakieru, który już był recenzowany na blogu. Softer Pro Active, czyli lakiery neonowe.
Szczegółowa recenzja znajduje się TUTAJ, więc zapraszam. A dziś tylko zdjęcia.
Na początek fotki już z bardzo dawna- neonowy pomarańcz! Do pełnego krycia potrzebne są 2-3 warstwy.
A tutaj już bardziej aktualne paznokcie- hipnotyzujący niebieski :). Jest moim ulubieńcem wśród całej serii! Wygląda przepięknie. Do pełnego krycia potrzebne są 2 warstwy. Wytrzymuje też najdłużej, bo.. 2 dni, co i tak jest słabym wynikiem. Ale mam do niego słabość.
Lubicie wyraźne kolory na paznokciach?

21 komentarzy:

  1. piękny ten niebieski kolor jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam te lakiery, ale oprócz koloru nie znalazłam innych plusów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie inaczej wychodzi ten pierwszy kolorek na zdjęciach, niż wygląda w rzeczywistości ;) Niedługo i ja spróbuję go uchwycić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam takiego pomarańczka od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niebieski mój ulubiony, pomarańczy jakoś nie trawie na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubie wszystkie kolory oprocz neonoewgo zielonego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hipnotyzujący niebieski jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kształt paznokci :)
    Czasem lubię mocniejsze kolory, obecnie mam intensywną mandarynkę, ale po takim napadzie na intensywne stawiam na delikatne, zbledzone, wręcz pastelowe kolorki :)
    Dołączyłam do obserwatorów i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG! Niebieski jest fenomenalny!!!!! :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i paznokcie ; )
    Zapraszam również do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. niebieski jest piękny <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomarańczowe paznokcie zawsze były jednymi z ulubionych na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. też lubię żywe kolorki na lato :)

    OdpowiedzUsuń