środa, 18 czerwca 2014

PROVOKE'uj spojrzeniem- letni makijaż!

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z wpisem typu "dużo zdjęć, mało tekstu". A mianowicie będzie to makijaż konkursowy Dr Irena Eris PROVOKE!
Pierwsze wrażenie o kosmetykach jest bardzo dobre. Opakowania są boskie, na żywo robią wrażenie! Moim zadaniem było wykonanie prowokującego makijażu oczu. Używałam tylko i wyłącznie produktów z poniższych zdjęć, są to: podwójne cienie, modelator twarzy, baza pod cienie, kredka do brwi, tusz do rzęs i próbki podkładów.
Tusz póki co jest mokry i bardzo skleja mi rzęsy, ale dobrze je wydłuża. Myślę, że muszę dać mu czas i się "wyrobi" :). Baza jest póki co świetna. Co do kredki to jest bardzo twarda, ale dzięki temu się nie rozmazuje, wygląda mega naturalnie. Mimo koloru "blond" pasuje do moich ciemnych brwi i daje genialny efekt! 
Cienie NIESTETY są bardzo przeciętnie napigmentowane.. Na górnej powiece mimo użycia bazy kolor niebieski nie jest żywy, łatwo blaknie przy rozcieraniu granic. Jaśniejszego cienia używałam do rozświetlenia wewnętrznego kącika i łuku brwiowego. Natomiast przy dolnej linii rzęs nałożyłam niebieski na mokro- widać różnicę! Jest bardziej nasycony i zdecydowanie bardziej żywy.
Natomiast modelator twarzy jest chyba moim ulubieńcem i najbardziej uniwersalnym produktem z całej gromadki. Można go używać do konturowania twarzy, na powieki (u mnie w zewnętrznym kąciku i załamaniu), na usta. Tak właśnie zrobiłam!
I na koniec bonus- moja mała pomocnica- Luna! :D
Jak Wam się podoba moja propozycja?

52 komentarze:

  1. masz świetny kolor oczu, a makijaż go dodatkowo wydobywa! :)
    ja niestety nie umiem zrobić kreski na dolnej powiece, zawsze wychodzi mi za gruba, krzywa albo coś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności Moje <3 Nie mogę się napatrzeć :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny :) Masz piękne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny makijaż, choć do szkoły nie mogłabym go zrobić :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż jest przecudowny - w moich ulubionych kolorach :)
    jednak ja nie mogłabym miec tak "rozgałęzionych" rzęs :) tobie jak najabrdziej to pasuje. U mnie musi byc jednak gęsto i grubo inaczej mi się nie podoba :))
    zapraszam na mój kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!
    W ogóle piękna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne - pasują ci te kolory :)
    Pozdrawiam i zaprasza do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna Luna, piękna Ty i świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super makijaż, trochę rzęsy mi się nie podobają, bo się posklejały, ale ogólnie jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż :) tusz faktycznie trochę skleja, ale i tak całość mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie, subtelnie. Tylko te rzęsy mi się nie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety póki co tusz bardzo skleja rzęsy:)

      Usuń
  12. super makijaż - na Tobie każdy makijaż wygląda ładnie ahh te Twoje duże oczy - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz w takich oczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. makijaż śliczny, ale modelka jeszcze ładniejsza:) chciałabym być tak fotogeniczna jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny, delikatny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w Twoich brwiach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten makijaż doskonale podkreśla Twoją urodę, a oczy wyglądają świetnie ! Jaką pomadkę masz na ustach ? Jest śliczna ! :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pomadki:) Używałam tylko produktów ze zdjęć. Na ustach mam kombinację nałożonych na mokro różu i na to rozświetlacza, żeby lekko podbić mój naturalny kolor ust i dodać blasku. Oczywiście pod to jakiś balsam do ust, żeby usta się nie wysuszyły:)

      Usuń
  18. swietnie podkresla Twoje oczy! super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie piękne zdjęcia! :)
    Baaardzo mi się podoba makijaż, no i jakie masz długie rzęsy - zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Oby tusz się wyrobił, bo skleja bardzo, a wydłuża rewelacyjnie! :D Bardzo podoba mi się ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny, delikatny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  22. kusza mnie te nowisnki od erisek ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. I kto by pomyślał, że taki modelator twarzy będzie tak idealnie prezentował się nawet na ustach ;) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie, ładnie ...i daj szansę tuszowi, wiem po sobie,że tak trzeba, gdyż póżniej czasem one zmieniają się "w zachowaniu" :) Nie znam tych kosmetyków, lecz ciekawie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Makijaż piękny, ale cienie rzeczywiście słabe. Natomiast ciekawa jestem tego modelatora - wygląda obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  26. Makijaż ciekawy, ale nie dla mnie takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. tusz do rzęs mi się mega nie podoba ;< i szkoda, bo gdyby pięknie rozczesał Twoje rzęsy to bym była zachwycona, a tak to mega się rzucają w oczy 4 sklejone rzęski ;<... ale poza tym jestem zachwycona, mega pasuje do Ciebie niebieska kreska na dolnej powiece i w ogóle cudo :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  28. W takim razie życzę ci powodzenia w konkursie :) Makijaż subtelny, pasuje Ci taka kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A jakby tak bardziej lazurowe... cudownie by wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz dziurki na policzkach czy rozszerzone pory? sorki za pytanie, bez urazu, ale ja mam dziurki właśnie, i chce dowiedzieć się, czy robisz coś w kierunku zwalczaniu tego defektu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi, jestem tego świadoma i nie mam zamiaru się obrażać, na prawym policzku mam sporą bliznę po trądziku i stąd te "dziurki" ;).
      Ogólnie blizna to blizna, tu już jest uszkodzona skóra właściwa, więc się nie zregeneruje. Można próbować różnego złuszczania, typu kwasy, mikrodermabrazje, ale nie przywróci to już idealnej gładkości, niestety. U mnie takie rzeczy tylko bliznę rozjaśniły. Rozwiązaniem mogą być też jakieś zabiegi medycyny estetycznej, lasery itp.

      Usuń