poniedziałek, 23 czerwca 2014

Turquoise&Carbon- makijaż

Cześć!
Dokładnie 2 tygodnie temu w tym wpisie- klik! pokazywałam Wam cienie mineralne La Rosa. Zapowiadałam, że na pewno będzie więcej makijaży z ich użyciem, do tej pory był jeden (tutaj). Dziś odważna propozycja, która genialnie wygląda przy ciemnych oczach. Ja do ciemnookich się nie zaliczam, ale postanowiłam wykonać makijaż, w którym główną rolę gra cień w boskim kolorze "Turquoise"!
Makijaż nie jest zbyt skomplikowany. Na zdjęciach znajdują się wszystkie produkty (oprócz pomadki), których użyłam. Podkład i róż mieralny La Rosa, puder Softer, korektor rozświetlający pod oczy Paese, korektor Mac, bronzer Paris Memories.
Jeśli chodzi o oczy, to najpierw pokryłam powiekę bazą pod cienie Dr Irena Eris Provoke. Następnie na całą powierzchnię nałożyłam beżowy cień z palety Sleek Oh So Special, aby ułatwić późniejsze rozcieranie. Głównym punktem była aplikacja mineralnego cienia La Rosa w kolorze "Turquoise"- robiłam to na mokro, aby jak najbardziej wydobyć głębię. W wewnętrznym kąciku mam biały, perłowy odcień z paletki Technic. Zewnętrzny kącik, załamanie i dolną linię rzęs pokryłam brązem z palety Sleek Oh So Special. Aby dodać głębi spojrzeniu, zewnętrzny kącik oraz załamanie delikatnie przyciemniłam czarnym cieniem mineralnym La Rosa "Carbon". Wszystko dokładnie rozblendowałam. Na końcu narysowałam tym samym cieniem (na mokro) cieniutką kreskę wzdłuż samej górnej linii rzęs, aby je optycznie zagęścić, to samo zrobiłam na górnej linii wodnej. Na dolną linię wodną nałożyłam białą kredkę Essence, rzęsy dwukrotnie wytuszowałam ulubioną maskarą z Eveline. Brwi podkreśliłam kredką z Dr Irena Eris Provoke, łuk brwiowy delikatnie rozświetliłam tym samym cieniem, co wewnętrzny kącik. Zapomniałam jeszcze sfotografować pomadkę, która pochodzi z firmy Softer. I gotowe!
Jak Wam się podoba?

41 komentarzy:

  1. Turkusowy cień gra pierwsze skrzypce i niesamowicie wygląda :) Bardzo pasuje Ci ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie, pięknie :) Wiele dziewczyn boi się turkusu na oku, ja uwielbiam i Tobie genialnie w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zmalowane oczko, zawsze jak widzę taki piękny makijaż obiecuje sobie uzupełnić braki w kolorówce i w końcu zacząć się malować,
    a tak poza tym to podoba mi się że nie masz tak wyretuszowanych zdjęć jak niektóre bloggerki, pozwala mi to wierzyć że nie tylko ja jestem nie idealna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie jest idealny :). Ja jestem bardzo nieidealna, ale nie zamierzam się tym przejmować, zdjęcia są nietknięte retuszem.Po pierwsze nie umiem tego robić, a po drugie uważam, że mija się to z celem. Chcę prezentować makijaż, a nie graficzne zdolności :). Zawsze jedynie lekko wyostrzam zdjęcia i zwiększam głębię.

      Usuń
  4. cudny makijaż :) taki bardzo wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Soczyste kolory i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawie jak lazurowe wybrzeże ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej jaki śliczny!! I jak Tobie pięknie w takim <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zestawienie kolorów i cieniowanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz fantastyczny uśmiech na pierwszym zdjęciu:) ile bym dała żeby być tak fotogeniczną jak Ty... ale chyba już CI to pisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny makijaż, super włosy i pięknie podkreślone rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak Ty to robisz, że tak pięknie wychodzą Ci zdjęcia makijażu?
    Moje przy tym co Ty wstawiasz, wyglądają okropnie, a to raczej nie wina sprzętu, tylko moich (nie)umiejętności...

    A makijaż jak zwykle piękny i powtórzę się, ale rzęs Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, po prostu zawsze robię zdjęcia makijażu przed lusterkiem, z bliska i jakoś.. na wyczucie :D Dziękuję, a ja powtórzę, że rozrost moich lichych rzęs to sprawka Revitalash :D

      Usuń
  12. Makijaż idealny! :) Zazdroszczę umiejętności :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, wakacyjny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny, a tak poza tym masz boskie brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny makijaż :) a rzęsy do nieba :) pozdrawiam :*:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam zielone oczy i zawsze wydawało mi się, że takie kolorki nie są dla mnie. Ale wcale nie wyglądają źle - muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny makijaż, na wakacje idealny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie Ci ten makijaż wyszedł..
    Aż sama spróbuję mimo tego że do zielonego nie byłam nigdy przekonana, ale takie wykończenie z ciemnym wygląda super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. oko przepiekne, ale nie jestem tu tylko od słodzenia i sramolenia... zmień podkład ( nie pisze tego ze zlosci ! ) po prostu skóra wygląda jakby męczyła się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę :). Nie wiem czy to kwestia zdjęć, czy czego, ale akurat tu mam na sobie podkład mineralny, który ma bardzo delikatne krycie.. A mam mnóstwo blizn i przebarwień, które przy prawie każdym podkładzie widać, różne nierówności skóry, może dlatego takie odniosłeś wrażenie, sama nie wiem :). Niestety moja problemowa twarz w żadnym podkładzie nie wygląda tak jak bym chciała :D

      Usuń
  20. aaa! mega ten makijaż! bardzo mi się podoba! szkoda jedynie, że mi niebieski nie pasuje :(

    wiesz, ona nie odczuje takiego bodźca, po prostu jest zbyt rozpieszczona by ten bodziec coś dał, nawet jeszcze poczuje brak mojej osoby w swoim życiu to i tak stwierdzi, że to ja ją powinnam przeprosić i naprawiać naszą znajomość...

    no to ładnie, że masz już spokój, czyli widzisz jednak nie było tak źle? ;) gratulacje! :* i jak, rozpoczęłaś już te praktyki? jak się podoba? :)
    wiesz, niektórzy nie widzą perspektyw po takich studiach, ale nie są one małe, ja chciałam iść w kierunku produkcji kosmetyków i wymyślania nowych receptur i robię to, staż zaczęłam dwa miesiące po obronie magisterki, więc widać, że wyszło to całkiem nieźle, gdyby to była słaba branża, tak szybko bym nic w niej nie znalazła :)
    a Ty w jakim kierunku chciałabyś najbardziej iść?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, ja też myślałam, że mi niebieski nie pasuje.. I w sumie nadal tak myślę, do mojej urody i zielonych oczu to nie najszczęśliwszy kolor :). Ale niebieska kreska na górze lub dole- czemu nie? Nawet mi się podoba, no i zawsze to coś innego- wakacyjnie w końcu :).

      Aa rozumiem.. Znam to ;). Bo też znam takie osoby. Może nie wszystkie aż tak mi bliskie, ale właśnie rozpieszczone, które mają takie zagrywki, choć same nie są do końca tego świadome.

      Było źle! :D Dziękuję :*. Miałam mega farta, chemię zdało u mnie 11/50 osób, w tym ja, na farcie ;). Zaliczenie było od 70%, mi zabrakło punkta, ale że miałam 4 z ćwiczeń to dostałam 3 z egzaminu. Wszystko w pierwszym terminie więc do przodu i super :). A co do praktyk.. to zrobił się cyrk. Jechałam specjalnie do Wrocławia 500km na nie, doładowałam kartę miejską na wszystkie linie, rozpakowałam się, po czym.. po kilku godzinach musiałam się znów pakować i wracać do domu, tracąc w jeden dzień bez sensu 200zł. Pan powiedział, że i tak nikt nas do niczego nie dopuści, a on nie zamierza nas wykorzystywać do sprzątania i nie musimy chodzić, bo bez sensu, on nam wszystko podpisze itd. W sumie zachował się bardzo w porządku i lubię go (miałam z nim trychologię i sprzęty) ale byłam zła że straciłam czas, pieniądze i siły na podróż itp :).

      No to super że Ci się powiodło! Mega mi się to podoba. I ja właśnie chciałabym iść w podobnym kierunku, bo nie widzę się w robieniu paznokci czy brwi,w wolnym czasie owszem, ale nie non stop zawodowo.. nie spełniałabym się w tym na pewno. Ale myślałam, że żeby pracować przy produkcji kosmetyków trzeba raczej studiować chemię kosmetyków czy coś w tym stylu, a tu proszę, jednak można po kosmo :). A jak nie to to chciałabym pracować w jakimś spa lub instytucie i wykonywać różne zabiegi na twarz i ciało :)

      Usuń
  21. mega mi sie podoba, ten turkus jest genialny!!
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ah, ileż bym dała za taki kolor oczu :) Super rozblendowany makijaż i energetyczny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny makijaż, kolor rzeczywiście świetny!

    OdpowiedzUsuń