piątek, 18 lipca 2014

bo ja lubię kiwi.. Softer Crazy Colours #28

Cześć!
Pogoda ostatnio płata nam figle.. I choć marzy mi się stała, piękna pogoda, to nic nie można z tym zrobić- w końcu "taki mamy klimat". Dziś dla Was mam zdjęcia zrobione już jakiś czas temu, przed jednym z egzaminów (zdanych! :D). Początkiem czerwca miałam takie długaaśne pazury, potem przymusowo musiałam je skrócić a teraz.. nie chcą ładnie odrosnąć :(. 
Do rzeczy- bohaterem dzisiejszego posta jest kolejny i już ostatni mój lakier Softer z serii Crazy Colours.
Pod względem właściwości jest prawie identyczny jak reszta, dlatego na recenzję zapraszam TUTAJ. Prezentowany dziś odcień to nr 28- kiwi. Przepiękny, jasnozielony kolorek, bardzo żywy. Zatopione są w nim maleńkie, czarne drobinki (nie mylić z błyskotkami :) ), które mają stworzyć na paznokciach coś na wzór owocu z mojego wczesnego dzieciństwa. 
Aby lakier ładnie się prezentował potrzebne są 2 warstwy. Dodatkowo jest to emalia z serii pachnących.. rzeczywiście, kiedy "lakierowy smrodek" wywietrzeje, pojawia się przyjemna woń :).
Lakiery z tej serii możecie dostać w Drogeriach Stars, Trendy Shop'ach oraz online w cenie 6,99pln/9ml.

31 komentarzy:

  1. na moich długich pazurkach miałby się świetnie - żywy, soczysty kolor...aż mam ochotę na kiwi

    OdpowiedzUsuń
  2. osobiście nie przepadam za zielenią na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu, ale jakoś za zieleniami na dłoniach nie przepadam! :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor zdecydowanie nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie czuje się dobrze z zielonymi paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor, mam lakiery z podobym efektem

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te alkiery sa cudowne ;)) mam piekny niebieski odcien i normalnie moge nim malwoac panzokcie dzien w dzien latami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny, przypomina kiwi :p

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor soczysty i żywy:) naprawdę przypomina kiwi, który jest jedynym owocem, którego nie cierpię:P

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie wygląda jak kiwi z tymi czarnymi drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niejestem jakoś przekonana do tego koloru, ale sadzę, że na lato będzie jak znalazł :D No i kiwi jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kolorek! idealny na lato<3

    endrie-katrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O mój boże! Ten lakier jest dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Te drobinki średnio mnie przekonują, ale sam kolor piękny :) i w sumie całość też nieźle wygląda, ale raczej do rzadkiego stosowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie przepadam za zielenią na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale soczysty kolor ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna soczysta zieleń, nie mam takiego lakieru

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne paznokcie :)

    http://anilwords.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie mogłoby być trochę więcej tych drobinek :)

    OdpowiedzUsuń