poniedziałek, 14 lipca 2014

cichy bohater- rumiankowy żel do twarzy Sylveco

Cześć!
Są takie kosmetyki, o których dużo się słyszy, ale jakoś nie po drodze żeby je kupić. I tak właśnie było z bohaterem dzisiejszego posta.. Produkty Sylveco kusiły mnie już od dłuższego czasu. Kiedy na spotkaniu wrocławskich blogerek w moje łapki wpadł rumiankowy żel do twarzy bardzo się ucieszyłam. Jeśli chcecie wiedzieć jakie wywarł na mnie wrażenie to zapraszam do lektury!
Opakowanie jest niewielkie i urocze. Ładnie się prezentuje, jest dość minimalistyczne. Za taką przyjemność musimy zapłacić ok. 17,00pln/150ml w sklepach z kosmetykami naturalnymi lub online.
Duży plus za sprawnie działającą, higieniczną pompkę. Po użyciu można ją zablokować, dzięki temu nic nie dostanie się na zewnątrz przez przypadek.
Sam żel ma rzadką, lejącą konsystencję, lecz o dziwo jest bardzo wydajny. Wystarczył mi na długi czas, dopiero niedawno sięgnął dna. Pachnie rumiankowo i trzeba się do tej woni przyzwyczaić, choć nie jest drażniąca.
Obietnice producenta oraz skład:
Brawa za krótki, ale treściwy skład! To chyba mój pierwszy tak prosty żel :). Moja problematyczna buzia szczerze go pokochała. Kosmetyk jest genialnym krokiem oczyszczającym w pielęgnacji twarzy. Używałam go codziennie rano. Dokładnie, a jednocześnie łagodnie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń, nie powodując jej przesuszenia ani ściągnięcia. Nie uczulił mnie ani nie podrażnił. Delikatnie rozjaśnia twarz i odświeża ją, łagodzi podrażnienia i uspokaja. Lekko zwęża pory i choć nie zmniejsza u mnie wydzielania sebum to jest dla mnie rewelacyjny. Nie pogarsza stanu mojej cery, a wspomaga inne kuracje. Nadaje się dla skóry wrażliwej i na pewno kupię go ponownie!

24 komentarze:

  1. Ja niedawno kupiłam tymiankowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A zastanawiałam się, czy nada się dla mojej wrażliwej, naczynkowej cery... Chyba się na niego zdecyduję przy okazji wizyty w mojej ulubionej mydlarni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bedzie testowany ! :D DZieki za fajny opis

    Pozdrawiam,

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzieś też czytałam że jest dobry i zastanawiam się nad nim

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki żelowi Ziaja powoli na nowo przekonuję się do tych produktów do oczyszczania i mycia twarzy, więc skoro tak zachwalasz ten żel czuję się skuszona na niego:) i zapisuję nazwę na mojej karteczke z kosmetykami, które muszę mieć:P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja testuje ich żel pod prysznic. To mój pierwszy kosmetyk tej firmy i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo go lubię, mój już się kończy

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi ciekawie no i ten prosty skład

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę wypróbować :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja rzadko używam żeli do mycia twarzy, więc raczej się na niego nie skuszę, bo mam jeszcze spore zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt, na pewno wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusi mnie od dawna, ale póki co się wstrzymuję, porzuciłam żele dla mydeł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z kremem tej firmy miałam nieprzyjemny kontakt ciekawe jak sprawdził by się u mnie żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sylveco już od jakiegoś czasu kusi mnie swoimi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio coraz więcej o firmie Sylveco na blogach, a ja jak dotąd nie miałam nic tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam go na liście zakupów :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawi mnie ten żel, ale zanim go kupię muszę zużyć te co mam.

    OdpowiedzUsuń
  18. kupię go kupię w najbliższym czasie...chyba :P

    OdpowiedzUsuń
  19. kupiłam go właśnie, w jego tymiankowym bracie jestem zakochana, ale ciekawi mnie czy ten też taki donry :)

    OdpowiedzUsuń