sobota, 19 lipca 2014

elegancki makijaż

Dobry wieczór!
Dzisiaj miałam słabszy dzień, ale za to postanowiłam coś zmalować. Już od dawna chodził mi po głowie makijaż bardziej elegancki, na przeróżne (raczej wieczorowe) okazje. Idealnym wykończeniem prosto zrobionego oka są bordowe usta pokryte bezbarwnym błyszczykiem- mój hit. Zapraszam do oglądania!
Poniżej wszystkie produkty, których użyłam. Paletka po lewej to Technic, a po prawej- Sleek Oh So Special. Magiczny krem z Lirene sprawdza się jedynie jako baza na twarz, dlatego musiałam wspomóc się kolejnymi produktami. Zmieszałam podkład Magical Cover z Eveline oraz krem CC z Bell, aby uzyskać idealny odcień.
Jak się okazało.. Podkład z Eveline jest potworny! Zdaję sobie sprawę, że moja twarz wygląda fatalnie na zdjęciach, ponieważ ten mały złośliwiec robi smugi, maskę, zacieki i uwydatnia wszystko, co chciałabym zakryć.. Dobrze, że nie nałożyłam go solo. Pozostałe produkty powtarzają się z wcześniejszych makijaży.
Oko jest rozświetlone, a kącik zewnętrzny dość mocno przyciemniony. Cały look wykańcza zgrabna kreska.
Miłego wieczoru!

35 komentarzy:

  1. Masz takie cudne usta, że się nie mogę napatrzeć. Lecę nawilżyć moje, bo wstyd się przyznać, ale zaniedbałam je ostatnio :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo kosmetyków użyłaś, ale za to jaki efekt! Ślicznie wyglądasz. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę takich pięknych ust :) całośc świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci wyszło :) mrr a te usta!

    OdpowiedzUsuń
  5. o co chodzi z brwiami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zbliżony kształt brwi do Twojego? widać jak cień czy tam kredka wychodzi poza Twoją brew. wyglada to bardzo nienaturalnie. lepiej dobierz ciemniejszy cien do nich

      Usuń
    2. To w końcu chodzi o regulację czy malowanie? Bo to dwie inne rzeczy. Fakt, zauważyłam to już wcześniej, dziękuję za radę. Póki co wypróbowuję nową kredkę, która jest świetna, ale niestety za jasna.

      Usuń
  6. Ten podkład Eveline miałam i faktycznie jest potworny :(((((((((((((


    ZAPRASZAM NA ROZDANIE !!
    http://brokatwspreju.blogspot.com/2014/07/brokatowo-wosowe-rozdanie-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  7. jjestes bardzo ładna ale idz do profesjonalnej kosmetyczki na regulacje brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chodzę często, ale źle się czuję w cieńszych brwiach, a najlepiej w tych najbardziej zbliżonych do naturalnych. Wiem, że nie wszystkim się to podoba:)

      Usuń
  8. Usta wyglądają genialnie, oczy też. Jedynie brwi nie do końca mi się podobają. Wydają się zbyt szerokie i masywne do Twojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wiem, że wielu osobom moje brwi się nie podobają. Ale tak jak już pisałam- nie lubię mieć ich cieńszych (poza tym odrastają co kilka dni), więc zachowuję kształt i szerokość jak najbardziej naturalne:)

      Usuń
    2. Moim zdaniem to najważniejsze, żebyś Ty się w nich dobrze czuła. :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Super wygląda, chociaż ja bym usta zrobiła nieco delikatniej :) ale co ja się tam znam :) buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi o "znanie się", ale zwyczajnie o gust, każdy ma inny :D

      Usuń
  10. bardzo ładny makijaż i śliczny kolorek na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny makijaż, lubię mocno podkreślone usta

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚLICZNIE!
    Ja nawet sobie kreski zrobić nie umiem, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Naucz mnie tak malować <3 !!!
    ten błyszczyk miażdży kolorem!.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczyk Kochana jest bezbarwny, a pod nim bordowa szminka;D

      Usuń
  14. oprócz brwi trudno cokolwiek innego zauważyć....

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż :)a jeśli chodzi o brwi, to wg mnie nie musisz ich podkreślać (najwyżej delikatnie przyciemnić) bo masz ładny kształt i są one dość gęste i ciemne i jak je podkreślisz zbyt mocno to wydają się przerysowane. Spróbuj może tylko delikatnie je cieniem podkreślić wtedy na pewno będą wyglądać naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! No właśnie one nie potrzebują przyciemniania, a dopelnienia tam gdzie są prześwity. Tutaj po prostu widać, że kredka jest za jasna:) Dziękuję ślicznie za radę!

      Usuń