poniedziałek, 7 lipca 2014

fluid kryjąco-matujący Softer

Hej, hej!
Jak tam wakacje? U mnie w pełni, ale czeka mnie jeszcze załatwianie kilku spraw we Wrocławiu pod koniec miesiąca. A póki co od 3 dni cieszę się basenem i staram się nabrać nieco koloru :).

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję kosmetyku, który bardzo mnie intrygował, jednak nie było mi dane sprawdzić jego właściwości.. Jest nim fluid kryjąco-matujący firmy Softer.
Opakowanie jest dość zwykłe, plastikowe. Szata graficzna mi się nie podoba, taka nijaka. Ale trzeba pochwalić higieniczną i sprawną pompkę. Za produkt musimy zapłacić 15,99pln/35ml. Dostępny w Drogeriach Stars, Trendy Shop'ach oraz online.
Minusem jest gama kolorystyczna, z tego co pamiętam są tylko 3 odcienie. Ja capnęłam najjaśniejszy: 01- jasny beż. Jak widać poniżej, taki jasny to on nie jest.. dlatego nie mogłam go używać, musiałabym odczekać kilka miesięcy na opaleniznę. Podkład powędrował do Siostrzyczki (:*), która opowiedziała mi swoje odczucia :).
Produkt jest średnio gęsty i wydaje się być dosyć lekki. Dobrze i gładko rozprowadza się po twarzy (palcami).

Obietnice producenta:
Niestety naklejka zasłoniła większą część składu, a nie mogłam jej odkleić w całości :\. 
Podkład dość dobrze wpasowuje się w skórę, prezentuje się przyzwoicie, naturalnie. Krycie jest na poziomie średnim, na pewno osoby z większymi problemami nie obejdą się bez korektora. Przez jakiś czas trzyma mat, później następuje świecenie. Ale i tak dobrze, że nie powoduje świecenia na 'dzień dobry'. Nie bije rekordów trwałości, ale też nie znika po 4 godzinach- jest w stanie wytrzymać dzień w pracy/szkole. Jednym słowem- przyzwoity podkład za niewielkie pieniądze. Szkoda tylko, że nie ma większego wyboru odcieni. I nie każda skóra będzie go tolerować- może trochę "zapychać"

18 komentarzy:

  1. Ciekawe jakie odcienie mają dwa kolejne kolory skoro ten jest najjaśniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie by się na pewno nie sprawdził, bo jak na najjaśniejszy to za Ciemny dla takiego białasa jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że byłby dla mnie odpowiedni. Skoro utrzymuje się na skórze dość długo, to warto spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz go widzę, ale zaciekawił mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten podkład ale ciemniejszy odcień i jest zdecydowanie za ciemny. Mogli by mieć większą gamę kolorystyczną do wyboru ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciemny ;/ i widze ze taki sobie mimo wszytsko..

    jakie sprawy we Wroclawiu zalatwioasz :D? W ogole zostajesz tam na studia czy sie przenosisz w koncu :>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa muszę dziennik praktyk zanieść do podpisania, złożyć w dziekanacie, no i się przeprowadzić do nowego mieszkania :D. Zostaję tam na licencjat, mgr idę do Lublina:)

      Usuń
  7. ja jestem trochę zła, ze zniknął sklep który był w Lublinie i nie mogę nigdzie uzyskać informacji czy został przeniesiony czy zlikwidowany.. a na stronie nadal widnieje jego adres

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy się nie spotkałam z tym podkładem, ale jeśli to najjaśniejszy odcień, to chyba bym sobie nic nie dobrała.

    OdpowiedzUsuń
  9. znając moje szczęście do podkładów mnie by pewnie zapchał

    OdpowiedzUsuń
  10. to jest najjaśniejszy odcień?! to nie chcę wiedzieć jakie są dwa pozostałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. szukam dobrego podkładu matującego, ale nie wiem czy ten by się u mnie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  12. Co 4 godziny i tak mniej wiecej myję twarz i poprawiam makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi ta firma się tylko z lakierami kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda ze taki mały wybór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nigdy nie używałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak może zapychać, to na pewno po niego nie sięgnę ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie, mocno za ciemny!

    OdpowiedzUsuń