wtorek, 22 lipca 2014

Letni minimalizm- makijaż

W zasadzie nie wiem, czy moje dzisiejsze bazgroły mogę w ogóle nazwać makijażem. Na wakacjach staję się totalnym leniem (tak, jeszcze większym niż zwykle..), korzystam ze słońca i w zasadzie nie mam ochoty na mocne makijaże. Na co dzień całkowicie rezygnuję z kosmetyków kolorowych, jednak od czasu do czasu lubię pobawić się kolorem. 
Dzisiejsza propozycja to właśnie taki lekki, letni makijaż- niby nic, a ożywia i dodaje uroku. Za zdjęcia zabrałam się późnym popołudniem, dlatego niestety ich jakość pozostawia wiele do życzenia, za co przepraszam.
Na górnej powiece króluje turkusowa, połyskująca kreska wykonana cieniem na mokro. Kolor wyszedł intensywny, ale następnym razem użyję Duraline (na dniach muszę go dorwać). Na dole lekko "rozmazana", fioletowa kreska, która na końcu łączy się z turkusową dając ciekawe połączenie kolorystyczne. W wewnętrzny kącik powędrował jasny, połyskujący cień, na dolną linię wodną biała kredka, na rzęsy tusz i.. tyle :). 
Użyte kosmetyki:
- Bell krem CC (020 nude)
- La Rosa róż mineralny (peach)
- Manhattan sypki puder matujący (natural)
- Catrice zestaw do stylizacji brwi
- Paese rozświetlający korektor pod oczy
- Golden Rose matująca pomadka do ust (04)
- MAC Studio Finish korektor (NC20)
- Glazel Visage cienie do powiek (fiolet oraz turkus)
- Paris Memories cienie do powiek (najjaśniejszy)
- Essence biała kredka do oczu
- Eveline Mega Size Lashes tusz do rzęs
- Dr Irena Eris ProVoke baza pod cienie

40 komentarzy:

  1. Miałam dzisiaj podobny makijaż, tyle że niebieskości na górnej powiece w wersji ombre :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały i widze mojego ulubienca Bell CC::)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie typowy letni makijaż to odcienie pomarańczu :)
    Piękny makijaż, a brwi zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem nudna, bo ciągle piszę to samo, ale... kocham Twoje rzęsy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stać mnie na Revitalash ;( Daj mi trochę :D

      Usuń
  5. taki niby zwyklak , akurat, dla mnie bardzo fantazyjny,
    ja w te upały nie maluje się wcale, tylko myję twarz kilka razy dziennie i się topię - dosłownie

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo letni, świeży make up:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny! Fajnie połączenie kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kolorowe kreski w lecie, chociaż rzadko znajduję czas, żeby je robić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczny makijaż, ja niestety jestem antytalentem w tej kwestii ;)

    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku jaki cudowny ten makijaż <3 Pięknie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uuuwilebiam :) czesto sie tak mlauje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. W wakacje również się bardzo rozleniwiam, więc Cię rozumiem. Sama także nie maluję się codziennie, jeśli już to użyję czegoś na wyjście i to tyle. Co do Twojego makijażu, to bardzo podoba mi się ta fioletowa, dolna kreska. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny, na lato idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za fioletami, więc usunęłabym dolną kreskę, ale ogólnie podoba mi się :) No i rzęsy masz piękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Próbowałam zrobić sobie kolorowy makijaż i nie wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Letni, delikatny, ładny makijaż ;) Nic dodać, nic ująć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny, delikatny i trochę morski makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny :) Delikatny, a zarazem kolorowy. Na takie makijażowe szaleństwa pozwalam sobie właśnie na wakacjach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny makijaż :) Lubię ostatnio takie deliaktne, ale zarazem kolorowe makijaże oka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały makijaż :) Ja dopiero niedawno zaczęłam szaleć z kolorem jeśli chodzi o kreski i o robienie ich cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny makijaż :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny makijaż ;) ładne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. muszę zapisać sobie nazwę tuszu, bo podoba mi się jaki efekt daje na rzęsach:)

    OdpowiedzUsuń
  25. jest lekko i letnie - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  26. przecudowny makijaż :) ładna turkusowa kreska!

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam kolorowe kreski :) Pięknie to wygląda, no a rzęsy to w ogóle rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie makijaże :) Masz przepiękny kolor oczu !
    Krem CC jest teraz u mnie niezastąpiony !

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny ten Twój minimalizm!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładny, delikatny makijaż - w sam raz na lato. :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie!
    Ja jestem jeszcze bardziej minimalistyczna (albo leniwa) ostatnio. Zwalam winę na upały. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolorowe kreski pięknie się prezentują :) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny makijaż. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Na co dzień gustuje właśnie w podobnych lekkich makijażach. Może na blogu w przyszłości też zamieszczę coś spokojniejszego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń