sobota, 26 lipca 2014

Pomadki do ust Softer part 2

Cześć!
Wczoraj późnym wieczorem wróciłam z Wrocławia, więc nadrabiam zaległości blogowe :).
Już jakiś czas temu recenzowałam pomadki do ust Softer (KLIK recenzja). Moje zdanie co do nich się nie zmieniło, a dziś chciałam Wam tylko pokazać dwa pozostałe odcienie z całej gamy kolorystycznej. Dorwałam je i teraz mogę się już cieszyć pełną kolekcją :).
Mowa o odcieniach 002 i 003. Przypomnę tylko, że dostępnych jest 6 odcieni.
002 to kolor beżowy, kremowy, bez drobinek. Kojarzy mi się trochę z odcieniem jaki nosi na ustach Kylie Jenner :). Bardzo go lubię i wykorzystuję na co dzień.
Natomiast 003 to już odcień różowy, perłowy. Daje efekt "mroźnych" ust. Po kilku użyciach stwierdziłam, że to jednak kolor nie dla mnie i oddałam mamie. Kwestia gustu.
Każda z pomadek kosztuje 14,99pln.

32 komentarze:

  1. ładne kolory!


    ps.a u mnie? TRENDY W AKCESORIACH NA JESIEŃ/ZIMA 2014/15

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy odcień świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się beżowy nr 002 , taki nie typowy odcień

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam stacjonarnie tylko lakiery z tej firmy ... A pomadki takie ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza zdecydowanie wpadła mi w oko, bardzo ładny odcień :) Obecnie szukam podobnego, nawet zamówiłam coś w ten deseń z Avonu, ale jak to bywa z tą firmą to nigdy nie wiadomo co przyjdzie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się oba podobają, choć ostatnio wolę jednak matowe wykończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaśniejsza szminka jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo równo rozprowadzają się one na ustach, bez żadnych smug, czy niedociągnięć! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, pod tym względem są świetne!:)

      Usuń
  9. W obu kolorkach usta wglądają wspaniale :) mi 003 podoba się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 003 to bym brała. Bardzo zachecający kolorek. Ale drugi też niczego sobie. Buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 002 zdecydowanie ładniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie bardzo ładnie podkreślają usta;) Chociaż jak dla mnie też pierwsza zdecydowanie ładniejsza;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się 002, ładnie wygląda na ustach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają rewelacyjnie i chyba sama skusiłabym się na taką pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super prezentują się na Twoich ustach
    Kiedyś miałam je i takie sobie
    Z softer uwielbiam lakiery do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  17. 003 jest piękny
    Jakie usta!!! petarda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy ich nie widziałam. Pięknie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo! wyglądają przepięknie, szczególnie ten pierwszy kolor - coś czego szukam już od dobrego roku!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Perłowy kolorek jest mega , pięknie się prezentują na Twoich ustach ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. 002 bardziej mi się podoba, ale oba super :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz bardzo ładne i zadbane usta :) Pomadki świetnie się na nich prezentują i kolorki mają fajne.

    OdpowiedzUsuń
  23. 002 wpadła mi w oko. Nigdzie tych pomadek nie widziałam, bo przyjrzałabym się im bliżej. ;)

    OdpowiedzUsuń