wtorek, 29 lipca 2014

Purple overload- makijaż

Dzisiaj miała być recenzja cieni i nawet mam ją już przygotowaną, ale.. gdzieś po drodze zbłądziłam i zachciało mi się makijażu. Miałam go w głowie od kilku dobrych tygodni, dziś wystarczyło zrealizować wizję. Wyrazista propozycja, pięknie podbijająca zieloną tęczówkę :).
Jeśli chodzi o moje brwi, to nie przyciemniam ich ani nie pogrubiam, na zdjęciach widzicie tylko wypełnienie ewentualnych nierówności i braków :).

Użyte kosmetyki:
- Manhattan sypki puder matujący (natural)
- Catrice Camouflage Cream (020 Light Beige)
- Softer pomadka do ust (002)
- Under Twenty fluid matujący (02 naturalny)
- Catrice zestaw do styliacji brwi
- W7 Honolulu bronzer
- Paese rozświetlający korektor pod oczy
- Technic paleta cieni (fiolety oraz metaliczne beże)
- Sleek Oh So Special paleta cieni
- Dr Irena Eris ProVoke baza pod cienie
- Eveline Mega Size Lashes tusz do rzęs
- Maybelline żelowy eyeliner (czarny)

Tak prezentuje się już gotowy makijaż! Wygląda bardzo żywo i mimo, że rzuca się w oczy to dobrze się w nim czuję.

45 komentarzy:

  1. b. fajny makijaż :))

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i kolorowo. Świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie połączyłaś kolory i ładnie podkreślają Twoje oczy
    ja wcale się teraz nie maluje, tak mnie upały zmęczyły

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż, bardzo Ci w nim do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny <3 Jak ja bym chciała umieć się tak malować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż przepiękny :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny makijaż!
    Do twarzy Ci w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Ale Ci super oczy wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne połączenie kolorystyczne! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż! Te kolory, kreseczka.. No i rzęsy!!! ;)
    Milena

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten makijaż idealnie podkreśla Twe cudne oczęta! Podaruj mi trochę swojego talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż, bardzo fajnie wyszły Ci oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie pięknie podkreślona tęczówka :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna propozycja, idealna na lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny makijaż i te kolory bardzo do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacja ! będę odzwierciedlać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. najśliczniejsza kobieta jaką można zobaczyć w internecie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. niezwykle wyraziste kolorki, makijaż robi ogromne wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie pomalowane oczy, reszta twarzy słusznie jest delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  20. zdecydowanie jeden z Twoich najlepszych makijaży!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! Ciągle staram się poprawiać i udoskonalać :)

      Usuń
  21. Ten fiolet wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. perfekcyjny , mi się bardzo podoba :-)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ja lubię takie makijaże! Mocne, intensywne, przyciągające oko no i mój ukochany fiolet! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepięknie! Ta mieszanka daje niebywale intrygujące spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Łał,zbieram szczękę z podłogi ;O

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ładnie umalowałaś oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny! Piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  28. No rzęs można Co pozazdrościć :-) Brwi też piękne. Jednym słowem w oczach jest moc ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. lubię twoje makijaże, jak zawsze ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny makijaż! Czemu ja nie mam takich zdolności ;( fajnie tu u Ciebie, więc zostaje na dłużej ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Makijaż jest wspaniały, cudownie połączyłaś kolory
    Jest intensywnie,ale nie wulgarnie !
    Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  32. Zachwycający! Ciekawe zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń