piątek, 11 lipca 2014

romantyczny makijaż

Hej!
Kilka dni temu na Facebook'u dodałam zdjęcie i napisałam, że powstał kolejny makijaż. Dzisiaj właśnie chciałabym Wam go zaprezentować. Całość utrzymana jest w delikatnej kolorystyce, wyrazistości dodaje kreska. Dla mnie to taki romantyczny makijaż- chciałam Wam pokazać, że róż w makijażu oka nie musi być kiczowaty :).
Na twarz nałożyłam podkład mineralny La Rosa (klik recenzja), rozświetlający korektor pod oczy z Paese i korektor Studio Finish z Mac (klik recenzja). Wykończyłam to sypkim, matującym pudrem z Manhattan'u. Wykonturowałam buzię bronzerem z modelatora Dr Irena Eris Provoke oraz różem mineralnym La Rosa (klik recenzja). Na ustach wylądowała ponownie jasnoróżowa, matowa pomadka Rimmel by Kate.
Jeśli chodzi o oczy, to ponownie królowały cienie mineralne La Rosa (klik recenzja). Uwielbiam je, są bardzo wszechstronne. Na początku zaaplikowałam bazę pod cienie Dr Irena Eris Provoke. Następnie na całą powiekę ruchomą nałożyłam na mokro jasny róż (19- Coral). Fiolet (14- Fluorite) powędrował w zewnętrzny kącik, załamanie oraz dolną linię rzęs. Wewnętrzny kącik oraz przestrzeń pod łukiem brwiowym rozświetliłam jasnym beżem (16- Opal), nakładając go na mokro. Ostatnim krokiem było narysowanie wyrazistej, czarnej kreski. Zrobiłam to na mokro cieniem 92- Carbon. Rzęsy wytuszowałam maskarą z Eveline (klik recenzja), a na brwi powędrował ulubieniec ostatniego miesiąca, czyli kredka Dr Irena Eris Provoke.
Uprzedzam pytania- różnica w kolorze skóry i włosów spowodowana jest przez szalejącą pogodę (było słonecznie, a zaraz znów pochmurnie). Poza tym moje włosy zawsze wyglądają inaczej, w lecie słońce je rozjaśnia, a w zależności od wielu czynników na zdjęciach bardzo się różnią :).
Lubicie takie romantyczne makijaże?

38 komentarzy:

  1. piekny! masz śliczny kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniutko! Jak zawsze z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie po lewej ! Jaka słodka minka! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz ślicznie :) I uwielbiam twoje brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny makijaż! masz piękne usta :))

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki piękny makijaż. Uwielbiam takie :) i jeszcze Ty taka ładniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie perfekcyjny make-up ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny makijaż! Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem tych cieni La Rosa nie miałam jeszcze do czynienia z marką :)
    Ty wyglądasz prześlicznie, choć odnoszę wrażenie, że w każdym makijażu byłoby Ci pięknie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ladnie,ja kiedys na wieksze wyjscie dam sie komus pomalowac,bo prawde mowiac nigdy nie mialam cieni na oku :D... .Poza tym maszprzepiekny kolor oczu <3

    OdpowiedzUsuń
  11. mam podobnie z włosami! do tego jak używam rumianku, tj. przemywam nim włosy to mają takie jaśniejsze refleksy, podobnie mam po oleju kokosowym, chociaż nie słyszałam, by on rozjaśniał, ale ewidentnie mam po nim trochę inny odcień włosów niż normalnie, może bardziej się błyszczą i dlatego tak wygląda?

    tego typu różowy makijaż bardzo mi się podoba :) i rzeczywiście, jest delikatny i romantyczny.

    też tak na początku miałam jak studiowałam, tylko, że ja nie miałam chłopaka i było mi się pewnie łatwiej przyzwyczaić :)

    lubię kolorowe kreski!!! wystarczy tak niewiele, a już się inaczej wygląda :)

    tak często na praktykach właśnie bywa. ja po pierwszym roku robiłam praktyki, i w sumie żadnego zabiegu sama nie zrobiłam, ale bardzo dużo pomagałam mojej pani kosmetolog i dużo się tam nauczyłam, po drugim roku trafiłam właśnie do miejsca, gdzie zrobili sobie ze mnie sprzątaczkę i po 3 dniach podziękowałam, załatwiłam sobie podpis tych praktyk i tyle.
    gratuluję zaliczenia wszystkiego w pierwszym terminie! przynajmniej masz długie wakacje! :)

    wiesz ja mam studia I stopnia z kosmetologii, a II stopnia robiłam z technologii chemicznej ze specjalizacji z kosmetyków ;) więc jakby nie było, mam tą chemię skończoną, ale tylko II stopnia studia, bez I. więc nie wiem do końca jak jest z samą kosmetologią, ale u nas na kosmetologii te zajęcia wszystkie związane z chemią były naprawdę na bardzo dobrym, wysokim poziomie
    w spa jest ciekawa praca, zupełnie inna i lepsza niż w zwykłym gabinecie, chociaż się spotkałam z paznokciami w spa, więc nie wiem czy da się tego uniknąć, mam nadzieję, że wszystko u Ciebie pójdzie tak jak tego chcesz :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie zmalowane oczka, pasuje do bluzki

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, jak ślicznie, jaka promienna buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój zdecydowanie uwielbiam :) I jeszcze ta kreseczka :) Taka równa! Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym się nie odważyła na różowy cień na powiekach ale Ty wyglądasz w nim przepięknie :) Śliczna kreseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny delikatny makijaż, wyglądasz naturalnie i promiennie

    OdpowiedzUsuń
  17. pieknie to wyglada :) i jakie wlosy krecone ?!?! :DDD LOVE < 3

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny! Muszę się wziąć za naukę makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  19. nawet bluzeczkę dopasowałaś pod kolor cieni :D śliczny makijaz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest piękny!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie musi być kiczowaty i zdecydowanie nie jest!!!
    Oddaj takie rzęsiory piękne...!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz :) piękny ten makijaż :) i włosy :D

    OdpowiedzUsuń