poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Hot N Cold- makijaż + mój pierwszy raz ze sztucznymi rzęsami

Tak jak kiedyś wspominałam- w lato mam wielkiego lenia jeśli chodzi o makijaż. Na co dzień nie maluję się wcale, ale wreszcie kupiłam klej duo i postanowiłam dziś sięgnąć po nowiutkie, rzucone w kąt rzęsy. Tak więc dzisiejszy makijaż sponsorują sztuczne rzęsy! Bardzo proszę o wyrozumiałość, robiłam to po raz pierwszy w życiu- to dużo trudniejsze niż wygląda :). Przy tych próbach rozmazałam sobie trochę eyeliner..
Użyte kosmetyki:
- W7 Honolulu bronzer
- Manhattan matujący puder sypki (natural)
- Under20 fluid matujący (02 naturalny)
- Catrice Camouflage Cream (020 Light Beige)
- Paese korektor rozświetlający pod oczy
- Sally Hansen Natural Butter błyszczyk do ust
- Sleek Oh So Special paleta cieni
- Eveline Mega Size Lashes tusz do rzęs
- Avon kredka do oczu (czarna)
- Dr Irena Eris ProVoke baza pod cienie
- Wibo eyeliner (czarny)
- Rimmel Colour Mousse cień do powiek (009)
- Catrice zestaw do stylizacji brwi

A oprócz tego klej duo oraz sztuczne rzęsy Softer, które niestety nie są najłatwiejsze w obsłudze..
Tak jak widać oczy są dość mocne, wyraziste. Na środku powieki króluje srebrny, połyskujący cień Rimmel. Głębi dodaje odcień Celebrate z palety Sleek'a, a dla ożywienia w wewnętrznym kąciku nałożyłam Ribbon tej samej firmy. Zmiksowałam razem barwy ciepłe i chłodne, stąd nazwa makijażu.
Może macie jakieś rady co do tego jak ułatwić sobie przyklejanie sztucznych rzęs? Chętnie się czegoś dowiem, na pewno z każdym następnym razem będzie lepiej, jestem dobrej myśli ;).

49 komentarzy:

  1. zawsze jest najgorsze te pierwsze nałożenie:)

    ps. a u mnie? CAUSALOWO I MODNIE;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też próbowałam przykleić na weselę, ale niestety się nie udało. Za mało czasu, zbieram się do następnego podejścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to trochę zajęło, ale się udało :D

      Usuń
  3. ale cudnie Ci włosy falują:)
    makijaż jak zawsze fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Falują tylko 5min po rozpuszczeniu koczka :D Dziękuję!

      Usuń
  4. Wyszło Ci to naprawdę nieźle, wygląda dość naturalnie :D A przy ciemniejszych makijażach dużo lepiej zatuszować niedoskonałości przyklejania ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo te rzęsy są długie, ale niezbyt gęste, na pierwszy raz właśnie chciałam takie naturalne :) Dokładnie tak :P

      Usuń
  5. Fajnie. Efekt doczepionych rzęs wcale nie wygląda jakos mega sztucznie :) łądne oczy w ogóle! Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie!!! Jakie uwodzicielskie spojrzenie masz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny efekt! Ja u kogoś nie mam problemu z przyklejeniem rzęs, ale żeby przykleić je sobie to już nie lada wyczyn :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Drapieżny i uwodzicielski look ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z rzęsami też mam zawsze problem, choć przyklejam je sporadycznie i przeważnie wybieram kępki.
    Bardzo fajne połaczenie ciepłych i chłodnych barw

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie... tą paletkę cieni też mam i bardzo ją lubię!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam sztucznych rzęs, więc nie poradzę. Napiszę za to, że śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny makijaż :) Ja już bardzo dawno nie przyklejałam sztucznych rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naturalnie te rzęsy wyglądają ;) Sama też mam sztuczne rzęsy ale tylko raz je przykleiłam i w dodatku źle, zniechęciłam się już :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo na pierwszy raz nie chciałam niczego "wow" :)

      Usuń
  14. Niedawno kupiłam paletke Oh So Special. Zainspirowałaś mnie... pięknie wygląda ten łososiowy kolor, w kąciku oka. :). A co do rzęs to sama mam z nimi problem, bo nawet jeśli używam słynnego kleju Duo, to i tak zawsze mi się dość szybko odklejają :(

    OdpowiedzUsuń
  15. wg mnie rewelacja;)
    piekne oczka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wygląda. Nigdy nie miałam sztucznych rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, piękny imprezowy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. woow super Ci wyszedł ten makijaż :)
    sama bym chciała znać ułatwienia dla przyklejania sztucznych rzęs ,dlatego wole przyklejać kępki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie piękne oczka :) makijaż super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wygląda ten Twój pierwszy raz, wyglądają jak prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię te Twoje makijaże :) Jak dla mnie sekretem do latwego przyklejania rzęs są przede wszystkim dobre rzęsy. Te na twardych paskach jak dla mnie są tragiczne, lubie te mięciutkie i giętkie. Klej także musi być dobry, zawsze odczekuję aż będzie zasychał i zrobi się taki 'ciągnący' :P No i przyklejam pęsętą i dociskam nią także :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za rady! Hmm w zasadzie wszystko to zostało spełnione.. widocznie pozostaje tylko ćwiczyć ;D

      Usuń
  22. dwie sprawy..
    jestem u Ciebie po raz pierwszy i jestem porazona Twoja uroda, jestes genialna! Zdj z makijazem urzekly mnie tak bardzo,ze zastanawiam sie czemu wczesniej do Ciebie jeszcze nie trafilam. ale lepiej pozno niz wcale.
    druga sprawa to to,ze dalabym sie zabic za takie brwi, cos cudnego!
    btw od razu obserwuje Cie na insta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo mi miło! Dziękuję za ciepłe słowa :*

      Usuń
  23. Ja wolę używać sztucznych rzęs w kępkach, bo są łatwiejsze do nakładania.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny makijaż! :) wyszedł dosyć mocny, imprezowy, ale ma charakter! Bardzo podobają mi się sztuczne rzęsy u kogoś, a ja chyba mam za małe oczy, bo najpierw widać doklejone rzęsy a potem mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  25. super makijaż! ja nie mam tyle talentu :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli mam być szczera to w życiu nie powiedziałabym, że przykleiłaś sztuczne rzęsy! Świetnie Ci to wyszło jak na pierwszy raz. Ja nie używałam ich jeszcze i raczej nie zamierzam, ale może kiedyś... kto wie. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super, na pierwszy raz właśnie chciałam bardzo naturalne:)

      Usuń
  27. Podoba mi się Twój makijaż, sztuczne rzęsy moim zdaniem wyglądają naturalnie :)

    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie Ci to wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny i jakie duże oczyska :D

    OdpowiedzUsuń
  30. nie rob zdjec od gory, bo wszystkie proporcje sie zatracaja i wyglada to karykaturalnie. a makijaż oka bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, wciąż się uczę :)

      Usuń