sobota, 23 sierpnia 2014

Makijaż- niecodzienny dzienniak

We wczorajszym poście mogliście zobaczyć małą zapowiedź dzisiejszego makijażu. Powstał bardzo spontanicznie, eksperymentowałam na oku, ale mimo wszystko wyszło delikatnie :).
Użyte kosmetyki:

  • Under20 fluid matujący (02 naturalny)
  • Paese korektor rozświetlający pod oczy
  • Catrice Camouflage Cream (020 Light Beige)
  • Dr Irena Eris PROVOKE automatyczna kredka do brwi (blonde)
  • Manhattan sypki puder matujący (natural)
  • Dr Irena Eris PROVOKE modelator twarzy
  • Golden Rose Vision pomadka do ust (117)
  • Technic paleta cieni
  • Sleek Oh So Special paleta cieni
  • Eveline Mega Size Lashes tusz do rzęs
  • Eveline SOS Lash Booster
  • Dr Irena Eris PROVOKE baza pod cienie

Oczko z bliska. Powiem Wam, że spodobał mi się efekt końcowy i na pewno to powtórzę :).
I jeszcze zdjęcia z lampą..

30 komentarzy:

  1. Cudownie połączone kolory! Usta wyglądają fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kolorki na powiekach: ) cudnie to wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek na ustach piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny look, ta wystająca kreska fajnie wygląda i usta są piekne

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze wiesz, że szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż!
    Kolor pomadki cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, duż kosmetyków użyłaś, ale efekt jak najlepszy! :) buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo w moim guście. Świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne!
    szczególnie kolor na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci w tym makijażu :) W ogóle śliczna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszcze Ci, że tak pięknie wyglądasz w ciemnych ustach <3

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny makijaż, wszystko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się pomadka. Będę musiała jej poszukać w drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię taką kolorystykę, ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż :) Zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie ten cień wygląda przy Twojej tęczówce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki cudowny kojarzy mi się z słoneczkiem, którego jeszcze trochę i będzie mi brakować przez zmianę pogody :) Wyglądasz w nim promiennie :)

    OdpowiedzUsuń