środa, 27 sierpnia 2014

Makijaż- pawie oko

Od godziny 21:50 pisałam dla Was recenzję, po jej skończeniu pomyślałam sobie.. że wcale nie mam ochoty dziś jej dodawać, opublikuję wreszcie poniedziałkowy makijaż! Ach, te baby.. :D
Makijaż dedykuję mojej Przyjaciółce (buziaki Kinga! :*), która była do niego inspiracją. W sobotę zaczęła się mazać moimi cieniami i stworzyła połączenie kolorów widoczne na zdjęciach, które nazwała "pawie oko" :). Postanowiłam to odtworzyć i dodać coś od siebie (czyt. kreskę), nie jest idealnie, ale chyba też nie najgorzej?
Użyłam:

  • Under20 fluid matujący (02 naturalny)
  • Paese korektor rozświetlający pod oczy
  • Catrice Camouflage Cream (020 Light Beige)
  • Catrice zestaw do stylizacji brwi
  • Manhattan sypki puder matujący (natural)
  • W7 Honolulu bronzer
  • Eveline Mega Size Lashes tusz do rzęs
  • Eveline SOS Lash Booster
  • Dr Irena Eris PROVOKE baza pod cienie
  • Wibo eyeliner (czarny)
  • Sleek Oh So Special paleta cieni
  • Technic palety cieni (fiolety i metaliczne)
  • Glazel Visage poczwórne cienie
  • Rimmel by Kate pomadka matowa (101)


  • Poniżej dokładne użyte odcienie.
    PS: Nie, nie mam za ciemnego podkładu, bronzer też źle wygląda i nie farbowałam włosów.. No cóż, może kiedyś dojdę do tego jak dobrze odwzorować makijaż na zdjęciu :D.

    62 komentarze:

    1. Elektryzujacy makijaż:) też czasem nie mogę się zdecydować co do posta;)

      OdpowiedzUsuń
    2. Bardzo ładnie :) Świetnie dobrane kolory i idealna kreska :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Bardzo ładnie, idealnie połączyłaś kolory :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Właśnie miałam pytać co te włosy takie jasne!:D od słońca tak ;>?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Trochę od słońca, ale generalnie ciągle się docieram z aparatem i za każdym razem eksperymentuję jak ustawić, w jakim świetle itp. Stąd wiele niedociągnięć :(

        Usuń
    5. Połączenie kolorów jest mega, ale przede wszystkim fajnie, że zmieniłaś tło na jednolite :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Też tak myślę, że teraz jest lepiej :) Ale ma być jeszcze lepiej, staram się o to! :D

        Usuń
    6. Przepiekne pawie oko, ja tez chce byc taka zdolna ;D;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Do ideału daleko, ale wystarczy poćwiczyć ;D

        Usuń
    7. bardzo ładny make up :) lubię odcienie różów i fioletów ;)

      OdpowiedzUsuń
    8. Ola, ale Ty jesteś śliczna :) A ten makijaż to cudo, ja uwielbiam takie kolorowe, tęczowe, szaleństwo barw! :D

      OdpowiedzUsuń
    9. bardzo ładny makijaż, zazdroszczę Ci tak dużych oczu, moje są maleńkie i nie umiem ich malować.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. No coś Ty, wcale nie są duże, ale dziękuję! :)

        Usuń
    10. ależ bym chciała umieć tak malować! :) zazdroszcze!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Nie ma czego, każdy tak może :D

        Usuń
    11. Pięknie ci w takim makijaży, ja niestety siebie nie lubię w tak mocnych barwach więc pozostaje mi tylko podziwiać

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja sama nie lubię paradować w mocnych i kolorowych makijażach, ale uwielbiam eksperymentować w domu :)

        Usuń
    12. Woooow. Genialnie podkreslne oczko. Fakt, od raz kojarzy się z tym pawim :) pozdrawiam, zapraszam :)

      OdpowiedzUsuń
    13. Świetny makijaż, piękne oczko:)

      OdpowiedzUsuń
    14. Makijaż przepiękny , robi wrażenie !

      OdpowiedzUsuń
    15. Cudowny makijaż :) Pięknie wyglądasz!

      OdpowiedzUsuń
    16. Odpowiedzi
      1. Nie spodziewałam się, że tak się razem zgrają :)

        Usuń
    17. Bardzo ładny makijaż.
      Kreseczka jak od linijki - równiutka. =)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Mam specjalną linijkę, przeznaczoną tylko do kresek!
        Oczywiście żartuję:)

        Usuń
    18. Piękny!! Jak ja bym chciała umieć się tak malować :) Mi to niestety nigdy tak ładnie nie wychodzi :P

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dziękuję! Ojj, uwierz, wystarczy poćwiczyć :)

        Usuń
    19. Piękny makijaż! Świetnie wyglądasz!

      OdpowiedzUsuń
    20. Genialnie! Pięknie to wygląda :)

      OdpowiedzUsuń
    21. Przepiękny makijaż :) Chciałabym mieć takie zdolności makijażowe. Pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dziękuję :) Jakie tam zdolności!

        Usuń
    22. mnie właśnie walka z aparatem fotograficznym bardzo zniechęca do publikowania zdjęć makijażu, u Ciebie wcale źle to nie wygląda, makijaż oka - superekstra! :)

      OdpowiedzUsuń
    23. sliczny ten makijaz!!!!

      http://villemo20.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    24. Jest idealnie! Nie bądź taka skromna ;)

      OdpowiedzUsuń
    25. Boski ten makijaż, super wygląda! Kolory połączone fenomenalnie. :)

      Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń