piątek, 8 sierpnia 2014

Priorin Extra- kuracja rozpoczęta + zapowiedź konkursu!

Dzisiaj nie będzie nic ode mnie, a jedynie krótko i zwięźle na temat pewnej nowości na rynku. W swoim życiu używałam tylko jednego suplementu na włosy, który okazał się skuteczny. Gdy więc teraz nadarzyła się okazja udziału w akcji, chętnie do niej przystąpiłam! Na początek trochę obietnic producenta na temat tabletek Priorin Extra.

***
Co to jest Priorin?
Priorin Extra to specjalnie stworzona unikalna formuła 3ACTIV+ z dodatkiem biotyny, która pozwala utrzymać zdrowe włosy. Formuła 3ACTIV+ z biotyną to połączenie ekstraktu z prosa, L-cystyny i kwasu pantotenowego z biotyną.

Unikalna formuła preparatu Priorin Extra
Priorin Extra wzmacnia cebulki włosów od wewnątrz dostarczając im niezbędnych składników odżywczych. Unikalna formuła 3ACTIV+ z biotyną odgrywa dobroczynną rolę w utrzymaniu zdrowia Twoich włosów.
Proso jest jedną z najstarszych i najbardziej wartościowych roślin uprawnych na świecie.
L-cystyna jest aminokwasem wchodzącym w skład większości białek w organizmie. Jest również jednym z podstawowych budulców włosów. Zdrowy włos ludzki zawiera nawet 14-16% cystyny.
Kwas pantotenowy ułatwia produkcję energii w komórkach, również tych odpowiedzialnych za
wytwarzanie i odżywianie włosa.
Biotyna należy do witamin grupy B. Jest niezbędna do prawidłowego metabolizmu składników odżywczych
i ich wykorzystania przez organizm. Jej dodatek odżywia włosy i zapobiega ich wypadaniu.

** Wg rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie składu oraz oznakowania suplementów diety.

Badania działania produktu wykazały, że miacyna, cystyna i witamina B5 zwiększyły aktywność komórek odpowiedzialnych za produkcję włosów o 145%  natomiast cystyna zwiększyła gęstość włosów o 80%* (*ilość włosów na cm2 po 3 miesiącach stosowania)

***

Z powyższych informacji wynika, że suplement powinien wzmacniać włosy, zapobiegać ich wypadaniu, zagęszczać je i generalnie rzecz biorąc wpływać na ich poprawę. Jestem bardzo ciekawa ile z tych obietnic zostanie spełnionych. Od dziś rozpoczynam kurację trzymiesięczną, a efektami (jeśli będzie czym) pochwalę się za jakiś czas. W duecie z suplementem rozpoczynam picie pokrzywy i mam nadzieję, że to okaże się skuteczne.
Jeśli chodzi o moje włosy, to nie są one zbyt zniszczone, ale okresowo lubią wypadać. Do tego zależy mi na utrzymaniu ich w dobrym stanie i jak najszybszy wzrost. Tak wygląda cała kuracja:
Dla zainteresowanych składniki: olej z kiełków pszenicy; ekstrakt z prosa; substancja zagęszczająca- wosk pszczeli żółty; kwas pantotenowy (D-pantotenian wapnia); emulgator- lecytyna; L-cystyna; stabilizator- tlenek magnezu; biotyna; składniki otoczki: substancja żelująca- żelatyna, substancja utrzymująca wilgotność- glicerol, woda, barwniki (brązowy tlenek żelaza, czerwony tlenek żelaza, dwutlenek tytanu), wzmacniacz smaku- wanilina, barwnik- żółty tlenek żelaza, wzmacniacz smaku- 4-metoksyacetofenon.

Informacja dla alergików: zawiera gluten i soję.

Nie znam się na składach suplementów, ale wydaje mi się, że jest w miarę dobrze, na pewno nie jest to sama chemia jak w przypadku niektórych tabletek. Trzymajcie kciuki za kurację!

Mam też dobrą wiadomość dla Was- w poniedziałek o godzinie 18:00 podam Wam unikalny kod mojego bloga, dzięki któremu będziecie mogli wypełnić ankietę na podanej przeze mnie stronie i wygrać dla siebie trzymiesięczną kurację! Wygrane osoby będą przez 3 miesiące oceniały stan swoich włosów i sprawdzą skuteczność na sobie, kto pierwszy ten lepszy :). Wygrywa aż 10 osób!

34 komentarze:

  1. Jaki wcześniej suplement okazał się skuteczny ;>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://spill-the-time.blogspot.com/2013/12/jak-poradziam-sobie-z-wypadajacymi.html :)
      Oprócz tego, że skończył się problem z wypadaniem, to miałam duży przyrost :). Niestety to chyba wycofali, bo ostatnio we Wrocławiu już w żadnej aptece nie było :\

      Usuń
  2. Nie spotkałam się jeszcze z prosem w suplementach, ciekawie wygląda ten skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety ja nie mogę i glutenu i soi, przez moją tarczycę, tak więc nie dla mnie ten suplement

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby kuracja przyniosła oczekiwane efekty :-) Czekam na recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja od dziś zaczęłam kurację Priorinem i od poniedziałku startuje u mnie ta sama akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję, że kuracja się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama jestem ciekawa wyników suplementacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to czekam na efekty, ciekawe czy okaże sie skuteczny

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy produkt :) Chętnie się skuszę na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. No ciekawe co z tego będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem jak spiszę sie u Ciebie :) Ja raczej nie stosuję takich tabletkowych kuracji, może najwzyższy czas się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię stosować takie suplementy chociaż czasami wątpię w ich skuteczność ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale spróbować warto :)

      Usuń
  13. mnie się nigdy nie udaje załapać na te testy :P Jak na razie używam innych suplementów na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa jestem czy kuracja się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  15. będę czekała na kod, może mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny blog!
    co powiesz na wspólną obserwację?
    http://radoscpisania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda, że dzis wyjeżdżam i nie będę mogła brać udziału :( jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio walczę z wypadającymi włosami :( Łykam jakieś tabletki z krzemem, stosuję wcierki... Ech, byle by coś to zadziałało!

    OdpowiedzUsuń