wtorek, 2 września 2014

Eveline Colour Celebrities nr 638

Daawno, dawno temu pisałam Wam o pomadce do ust Eveline Colour Celebrities (KLIK recenzja). Tak się składa, że ostatnio w moje łapki wpadł kolejny odcień tej pomadki.
Nie będę się powtarzać, w recenzji już wyczerpująco się wypowiedziałam co do właściwości pomadek. Ten egzemplarz nie odbiega od schematu, jest równie dobry :). 
Dziś więc przychodzę tylko z prezentacją koloru, czyli krótko, zwięźle i na temat. Odcień nr 638!
Kolor jest jakby lekko transparentny i prezentuje się naturalnie. Poniżej efekt na ustach.

40 komentarzy:

  1. Mam szminki z serii Platinum, tej jeszcze nie 'macałam' ;)
    Bardzo ładnie wygląda na ustach, fajnie je rozjaśnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor!

    __________________________
    A dziś to co każdy lubi:)
    wyprzedaż szafy - część pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie, kolor i sam efekt tej pomadki jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam szminkę od nich ale nie dotykana :) kurczę podoba mi się efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za takimi drobinkami w szminkach, ale na ustach są praktycznie niewidoczne!
    Pięknie się prezentuje : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna! Taki efekt na ustach podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny, lubię takie transparentne odcienie

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię tą serię szminek, Twój kolor też mi się podoba, jest bardzo podobny do naturalnego odcienia Twoich ust

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje usta wyglądają kusząco ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. raczej nie mój kolor, ale na Twoich ustach wygląda bardzo ładnie. Muszę sobie kupić ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna! Nigdy nie miałam kosmetyków kolorowych z Eveline, ale musze przyznać, że prezentują się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię szminek z drobinkami ;) Kolor też wygląda jak nie mój. Ale na zdjęciu na ustach wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mój kolorek, ja wole mocne, wyraźne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. klorek sliczny taki naturalny :) czuje ze i u mnie by sie sprawdzila ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahahah, Kamil będzie zazdrosny, ale .. lubię Twoje usta xD Są takie pełne! Mniam :D Ma chłopak szczęście !:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio się zastanawiałam, czy sobie jej nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na taki kolor to nawet ja mogłabym się skusić:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo naturalny efekt. Taki jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wygląda na twoich ustach :) Mi niestety takie kolory kompletnie nie pasują :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolorek, bardzo ładnie się prezentuje na Twoich ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię te pomadki, świetnie nawilżają usta, ten kolorek ślicznie wygląda na Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo naturalny odcień - zdecydowanie idealny na co dzień i jako dopełnienie makijażu oczu smoky eye. =)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten kolorek jest śliczny, Eh kusisz mnie tymi szminkami! Ty niedobra! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj jeszcze trochę na kolejne wpisy z pomadkami.. :D

      Usuń
  24. Na ustach wygląda o niebo lepiej niż w opakowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, świetny efekt na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładny, naturalny kolorek :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń