sobota, 6 września 2014

Makijaż- Golden Olive

Dzisiejszy makijaż powstał już prawie tydzień temu, ale że nie chcę Was katować codziennie moimi malunkami, trochę sobie poczekał :). Myślę, że prezentuje się elegancko i mimo wszystko łagodnie, dzięki dokładnemu roztarciu cieni. Pazura dodaje wyraźna czarna kreska. Taki oliwkowo-złoto-brązowy look sprawdzi się na wiele okazji, a dla niektórych może nawet na co dzień- wystarczy zmienić kolor ust. Jednak dla mnie to wieczorowa propozycja.
Przy okazji przepraszam i błagam o wybaczenie z racji tego, że kreska ma kilka prześwitów i jest nierówna na górze.. Na swoje usprawiedliwienie powiem tylko, że kompletnie nie zauważyłam tego w świetle dziennym, ale aparat dokładnie wyłapuje wszelkie niedoskonałości :). Bo przecież wystarczyło jedno pociągnięcie pędzelka, by wszystko wyrównać..
Chciałam zwrócić też uwagę na moje rzęsy- są naturalne, znów odżyły! Kryzys zażegnany, a oprócz świetnego tuszu efekt podbiła baza, o której już wspominałam. Chyba mam ulubieńca!
Użyte produkty:
  • Bell CC Cream (020 nude)
  • Paese korektor rozświetlający pod oczy
  • Mac Studio Finish Concealer (NC20)
  • Manhattan sypki puder matujący (natural)
  • Catrice zestaw do stylizacji brwi
  • Paris Memories bronzer
  • Dr Irena Eris Provoke baza pod cienie
  • BH Cosmetics paleta cieni "Take me to Brazil"
  • Wibo eyeliner w płynie (czarny)
  • Technic paleta cieni
  • Sleek paleta cieni "Oh So Special"
  • Avon kredka do oczu (czarna)
  • Golden Rose pomadka do ust Vision (113)
  • Eveline SOS Lash Booster
  • Eveline Mega Size Lashes Mascara

Dokładne kolory cieni:

57 komentarzy:

  1. Kreski są cudowne, Twoja skóra bardzo ładnie lśni. To balsam rozświetlający?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się karcę za tą nierówność kreski, niedopatrzenie:(
      Dziękuję! Nie, ja raczej nie używam na twarz produktów rozświetlających z racji tego, że sama w sobie jest tłusta. Krem CC z Bell bardzo ładnie wygląda na buzi, a w dodatku ostatnio ciągle ją nawilżam zamiast wysuszać i jak widać bardzo jej to służy:)

      Usuń
    2. chodziło mi głównie o dekolt, rozświetlony. ja nie umiem narysować w ogóle kresek, wychodzą mi raczej fale.

      Usuń
    3. Nic na nim nie mam, tak wygląda :)

      Usuń
  2. Piękna kreska :) chyba muszę wypróbować ten eyeliner, w płynie zawsze kupowałam lovely, może raz zobaczę jak poradzi sobie wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Jeśli chodzi o niską półkę to jest naprawdę dobry, nie zawiódł mnie jeszcze :)

      Usuń
  3. śliczny!

    _________________
    a u mnie?
    dwa, świeżutkie posty na weekend

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zachwycona!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. No przestań, nie widzisz jaka krzywa na górze? :D

      Usuń
  6. Często tak maluje oczy chociaż kreska nigdy nie wychodzi mi dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi, jak widać, też nie :D Ale to przez niedopatrzenie :(

      Usuń
  7. Śliczny makijaż :)podoba mi się :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten jest dla ciebie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie kreska wyszła Ci bardzo ładnie ;)! cały makijaż na wielki plus ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja właśnie pisałam o tym, że przez niedopatrzenie jest nierówna:(

      Usuń
  10. Piękny makijaż. Bardzo mi się takie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny makijaż <3

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super! masz bardzo ładny kolorek włosów, to naturalne czy farbowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalne, nigdy nie farbowałam włosów :)

      Usuń
  13. Jak sprawdza Ci się ta paletka Technik ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wszystkie 3 te paletki i powiem tak- nie jest to powalająca pigmentacja czy cienie najwyższych lotów, ale też zdecydowanie nie są najgorsze. Niektóre wręcz są bardzo podobne właściwościami do Sleeka.. Za cenę 11zł to na pewno warto :)

      Usuń
  14. piękny aczkolwiek dla mnie chyba zbyt intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ta pomadka ;) Chyba poszukam ją gdzieś stacjonarnie ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja regularnie odwiedzam stoiska Golden Rose i nigdy nie wychodzę z pustymi rękami, mają świetne pomadki :D

      Usuń
  16. na pierwszym zdjęciu wyglądasz jak gejsza:D

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczny makijaż ;)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny makijaż, piękna Ola :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Mniejsza kreska i mogłabym tak w dzien chodzić : )

    OdpowiedzUsuń
  20. matko jakie kreski, mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fenomenalnie wyszło! Ale dla mnie to też raczej wieczorowa propozycja. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziewczyno jak ja uwielbiam Twoje brwi! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z niewielu rzeczy jakie w sobie lubię :D

      Usuń
  23. uwielbiam Twoje makijaże ;) ten także bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie, promiennie i tak świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię makijaż z kreską, ładny oliwkowy cień, taki nie nachalny ale uroczy

    OdpowiedzUsuń
  26. super! może kiedyś też będę tak potrafiła się pomalować ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie oliwkowe odcienie :) Piękne zdjęcia, nowy aparat? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, niee, aparat mam nowy od bodajże stycznia 2014 :D

      Usuń
  28. Przepiękna kreska.... ile ja bym dała żeby tak umieć!

    OdpowiedzUsuń
  29. Usta, makijaż oczu - wszystko idealne. :*
    A ten koczek dodaje Ci uroku. =)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny makijaż, bardzo ładnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń