poniedziałek, 1 września 2014

Makijaż- Neon Jungle

Niedawno wspominałam o swoim zamówieniu, więc dziś się chwalę pierwszymi testami! A mianowicie zamówiłam paletę "Take me to Brazil" bh cosmetics, która urzekła mnie jakiś czas temu. Wspaniałe, żywe kolory jakich mi brakuje! Do tego dorzuciłam trzecią do kolekcji paletkę Technic.
"Take me to Brazil" to iście karnawałowe barwy, dla odważnych :). Wczoraj wykonałam nią pierwszy, próbny makijaż, nie zważając na przeciwności (ciemność, więc zdjęcia z lampą, dziwnie oklapnięte i napuszone włosy, przekłamane kolory). Wymyśliłam sobie, że na początek wypróbuję neony, niestety przez słabe światło neonowa zieleń na dolnej linii rzęs i w załamaniu powieki wygląda na.. żółty kolor :\. 
Po pierwszej próbie muszę stwierdzić, że róż i żółć są zdecydowanie lepiej napigmentowane niż zieleń i pomarańcz. To co powstało, z pewnością nie nadaje się na codzienny spacer- jest to bardziej eksperyment lub makijaż imprezowy dla odważnych :).
Produkty, których użyłam:

  • Bell CC Cream (020 nude)
  • Paese korektor rozświetlający pod oczy
  • Mac Studio Finish Concealer (NC20)
  • Manhattan sypki puder matujący (natural)
  • Dr Irena Eris Provoke modelator twarzy
  • Catrice zestaw do stylizacji brwi
  • Mariza Glamour Line błyszczyk do ust (22)
  • Dr Irena Eris Provoke baza pod cienie
  • BH Cosmetics paleta cieni "Take me to Brazil"
  • Wibo eyeliner w płynie (czarny)
  • Essence kredka do oczu (04 white)
  • Eveline SOS Lash Booster
  • Softer Designer Beauty Mascara
  • Softer Lash Shocking Mascara

Dokładne kolory cieni:

Paleta jest piękna, nie mogę się na nią napatrzeć :). Na pewno pojawi się osobny wpis. Poza tym moje rzęsy znów się wzmacniają i odkryłam świetną bazę pod tusz do rzęs (niedługo recenzja), a do tej pory uważałam to za zbędny wynalazek!

50 komentarzy:

  1. aż szkoda, że lato już się kończy, świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż bardzo rajski:) kolorki patelki wspaniałe, takie intensywne, a na powiece widać, że dobrze na pigmentowane;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolory i paleta taka optymistyczna!:) a ja w końcu kupiłam Modelator :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym macaniu myślę, że będę zadowolona, ale dopiero jutro wypróbuję na twarzy :D

      Usuń
    2. Podziel się swoją opinią jak sobie ją wyrobisz ;D

      Usuń
  4. Cudny blog, obserwujemy ? ;*
    Zapraszam na mojego:
    http://lovekosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, dlatego zakochałam się w tej palecie :D

      Usuń
  6. baza pod tusz? pierwsze słyszę? :o i to ja, hehe. chociaż w sumie mogłabym się tego domyślić ;) czekam więc na recenzję!
    a makijaż jest super! cholera! gdybym umiała taki zrobić, pewnie kiedyś bym tak wybrała się na imprezę! naprawdę mega, mega makijaż :D i widzę, że kurs się przydał ;)

    chociaż taka zmiana otoczenia czasem jest potrzebna! przynajmniej nie siedziałaś cały czas w jednym miejscu!

    widzę, że to już kolejna osoba z bloga, która planuje iść na następny koncert Justina :D mam nadzieję, że będzie i że nam wszystkim uda się tam być :D

    też nie lubię zimna! eh, ale co na to poradzimy :(
    choroba w miarę się odczepiła, bo jeszcze trochę kaszlę :P smutek tak sobie, trochę przeszedł, chociaż są takie momenty, że łapię się na głupim myśleniu, które trochę smutku powoduje, ale walczę i z tym i z tym ;)
    życzę tego, by choroby Cię omijały! :*

    wiem, wiem rozumiem, sama tak rozpoczynałam na studiach pracę i wylądowałam w odzieżówce, ale doradzam wybranie się do tych drogerii najpierw. i chyba jedna z nich, albo nawet obie mają na stronie internetowej czy gdzieś kogoś poszukują, to możesz sobie też tam zajrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż genialny, a paleta jest piękna ;)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lato :) Szkoda, że już się kończy :(

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, ze zdjecia nie oddaja kolorow makijazu bo musi sie prezentowac naprawde fajnie :) chociaz zolcie i pomarancze nie na moje oko :D paletka super, bardzo bogata! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki ładny ; ) zapraszam do mnie mojechwilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz tak egzotycznie, świetny dobór cienia do tęczówki .

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post :)
    ja dopiero zaczynam :( :) zajrzyj do mnie- liczę na pomoc :)
    pozdrawiam, znajdziesz mnie tutaj http://agniesszka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o jestem ciekawa recenzji tej bazy pod tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie niebawem, na pewno jeszcze we wrześniu ;D

      Usuń
  14. Jaki śliczny makijaż!! Bardzo mi się podoba i paletka ma fajne cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale barwnie i kolorowo - cudownie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny makijaż :) ładne kolory takie żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że tego zielonego tak dobrze nie widać, bo pewnie efekt był rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż interesujacy, choć moim zdaniem dla Ciebie jakoś mi nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny makijaż, ale nie każdemu będzie pasował.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem bardzo ciekawa tej bazy :) makijaż przepiękny !

    OdpowiedzUsuń
  21. Cóż za neonowe kolory! Piękne, choć sama bałabym się takie nakładać na swe powieki :D Zapewne coś by mi nie wyszło ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. ładny makijaż, ja siebie w ogóle nie widzę niestety w takich kolorach

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie kolory w tej paletce <3 Makijaż bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś chętnie nosiłam takie połączenie cieni na powiekach ale po tym jak mama powiedziała mi, że wyglądam niezbyt korzystnie to zrezygnowałam. Tobie jest ślicznie, gdybym miała taki koloryt skóry to malowałabym się tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejciu jak to cudownie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny makijaż, taki bardzo letni i egzotyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny makijaż ! masz talent :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  28. Pasuje ci bardzo taki makijaż.
    Szkoda, że nie wszystkie cienie są dobrze napigmentowane.
    Całość według mnie wygląda bardzo dobrze a nawet lepiej.=)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, że u ciebie bardzo letnio jeszcze :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne połączenie kolorów!!

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie!
    bardzo Ci pasuje taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakiś czas temu ja na oczach prezentowałam akcenty żółtego, ale u Ciebie to prawdziwy ocean tego kolor :-) ale jakże pięknie to wyszło.

    OdpowiedzUsuń