sobota, 1 listopada 2014

Cień pojedynczy Quiz Fashion Trendy + makijaż

Cieni do powiek nigdy za wiele, a przynajmniej tak podpowiada mi moja kosmetyczna obsesja.. Zanim jednak pójdę na odwyk, chciałabym przedstawić Wam całkiem przyzwoity pojedynczy cień do powiek firmy Quiz Cosmetics :).
Linia Fashion Trendy jest mi już znana, miałam do czynienia z cieniami podwójnymi. Opakowanie jest plastikowe i niestety dość tandetne. Nie prezentuje się szczególnie dobrze, ale jak nas uczą w szkole- nie oceniaj książki po okładce, szczególnie, kiedy cena wynosi 3,99pln :).
Samo zamknięcie wydaje się solidne, nie zdarzyło mi się do tej pory przypadkowe otwarcie opakowania.
Informacje od producenta:
Cienie te możemy spotkać w naprawdę wielu kolorach- jest w czym wybierać! Dziś pokazuję Wam nr 319, czyli piękna zieleń ze złotymi drobinkami. Nie są one kiczowate, wręcz przeciwnie- dodają uroku produktowi.
Pigmentacja jest średnia, ale efekt końcowy można stopniować- od delikatnego koloru do dość intensywnej zieleni. Ja zazwyczaj wybieram drugą wersję. Nie ma problemów z nakładaniem na powiekę, czy rozcieraniem, nie zauważyłam również osypywania. Nie wiem, jak cień spisuje się samodzielnie, ponieważ ze względu na moje tłuste powieki zawsze stosuję bazę. W takich warunkach nie blaknie, nie roluje się i pozostaje na swoim miejscu aż do demakijażu. Jestem świadoma, że w 80% to zasługa dobrej bazy, ale i tak czuję się usatysfakcjonowana. Nie ma co oczekiwać cudów, ale za tak niską cenę warto spróbować :).
Aby Wam nieco zobrazować jak cień prezentuje się na powiece, pokazuję zdjęcia makijażu. Wykonywałam go całkiem niedawno, na blogu go jeszcze nie było, więc proszę bardzo!

40 komentarzy:

  1. piękny makijaż, nie lubię takiej kolorystyki na sobie

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej nie przechodź na "odwyk". ;)
    Na Twoim oku wszystko się świetnie prezentuje. :*
    Zdolniacha bardzo ładny makijaż. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny makijaż! Bardzo ładny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja oczywiście bardziej niż na bohaterka notki zwróciłam uwagę na Twój mani, który od razu wpadł mi w oko:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za zielenią, ale bardzo zyskuje ona w całym makijażu. Makijaż oka jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa butelkowa zieleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor jest śliczny
    przepiękny makijaż wykonałaś !

    OdpowiedzUsuń
  8. jak na początku zobaczyłam ten kolor to sobie myślę "ło jaki brzydal" a ty tak pięknie go zaakcentowałaś w makijażu,Super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny cień i bardzo ładny makijaż,

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak Ty to robisz , że tak pięknie łączysz kolory :) Wspaniały makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kurde! ładne robisz te makijaże! chociaż ja sama chyba nie czułabym się dobrze w makijażu dziennym, gdy miałabym cienie na powiekach, jakoś taksie nie maluję i cienie zazwyczaj tylko w wieczorowym makijażu używam - chociaż i ten nigdy u mnie mocny nie jest.

    wiesz, czasem myślę o blogu, o ludziach stąd, zastanawiam się co u nich itd, ale jakoś tak nie mogę się zebrać by tu zajrzeć...
    mam nadzieję, że te ostateczne prace skończą się szybko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio mam manię na ciemną zieleń, ta jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kolor i bardzo ciekawy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny ten kolor :) i fantastycznie wykrozystalas go w tym makijauz :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolorek, ale bardziej moją uwagę zwróciły Twoje pazurki. Są pięknie pomalowane!! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, akurat dzieło mojej współlokatorki hybrydami Shellac ;D

      Usuń
  17. jesteś piękna i wiesz jak podkreślać swoje atuty, zazdroszczę ;D ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy kolor :) Make-up wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing!!! And you have a great blog. Let me know if you want we follow each other by GFC, bloglovin', google+, etc. I hope so: I'll be waiting for you!!! Have a nice day!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  20. zielony fantastyczny! uwielbiam takie cienie na powiekach

    OdpowiedzUsuń
  21. idealnie pasuje do twojego koloru oczu! rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor w opakowaniu nie podoba mi się, lecz na Twoich oczach to juz coś innego ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny makijaż, ja na pewno nie umiałabym go wykonać :( chociaż ostatnio zaczęłam kupować cienie i coś tam kombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny i świeży makijaż :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń