środa, 19 listopada 2014

Spotkanie podkarpackich Blogerek 15.11.2014- fotorelacja

Chciałam jakoś inteligentnie rozpocząć ten wpis, ale chyba wena mnie chwilowo opuściła (mam nadzieję, że nic więcej, bo mózg mi potrzebny). Dlatego pochwalę się, że w minioną sobotę (15.11.2014) miałam przyjemność uczestniczyć w kolejnym już spotkaniu podkarpackich blogerek! Pomagałam trochę przy organizacji, choć jak zwykle nic nie odbyłoby się bez niezawodnego duetu- Natalii i Sylwii :).
Na wstępie zaznaczę, że zdjęcia z relacji ukradłam od Natalii (za Jej zgodą oczywiście!), niestety mój aparat został we Wrocławiu :(.
Tak jak w tamtym roku, spotkanie odbyło się w restauracji Kryjówka w Rzeszowie. Oprócz Organizatorek, w spotkaniu wzięły udział: NataliaAniaMaxiAsiaEwelina, Justyna. Wśród nas miała być również Karolina, niestety nie udało Jej się dotrzeć :(.
Większość Dziewczyn już znałam, więc atmosfera była cudowna! Ale zacznijmy od początku..
Po pierwsze, uwielbiam klimat tego miejsca.. no i dobre jedzenie! Największe wzięcie miały chyba sałatki :).
Sama niewiele udzielałam się na spotkaniu, było to skutkiem dwóch nieprzespanych nocy. Za to słuchałam bardzo uważnie! Nawet zostało to uwiecznione na zdjęciu :D.
Nasze spotkanie, oprócz plotek, miało na celu wsparcie rzeszowskiej Fundacji Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci.
Po pierwszej godzinie rozmów (i jedzenia oczywiście) przywitałyśmy Asię ze StrefaUrody.pl. Opowiedziała nam o drogerii internetowej i jej asortymencie.
Zostały również przekazane (w ręce Sylwii) świetne prezenty dla dzieci. Dziękujemy!
Również każda z nas przytargała reklamówki z prezentami. I w sumie uzbierało nam się tyle..
Mam nadzieję, że wywoła to choć parę uśmiechów!
Kolejną atrakcją były krótkie warsztaty z wizażystką i stylistką z Estilo Pauliną Popek. Mogłyśmy się również trochę pobawić- pomalować i wystylizować, największe zainteresowanie wzbudziły.. różnokolorowe peruki :).
Później każda z dziewczyn miała wykonane zdjęcia portretowe metamorfozy. Możecie je obejrzeć TUTAJ. O zdjęcia metamorfoz zadbała fotografka Magdalena Tobiasz – Dawidowicz.
Następnie odwiedziła nas Marta z Maroko Sklep. Noo i tu już całkiem przepadłam! Tak jak wspominałam, nie miałam energii na dyskusje, ale słuchałam jak zaczarowana, nigdy w życiu nie spotkałam lepszego przedstawiciela handlowego! Piękna kobieta, do której chyba każda z nas zapałała sympatią :).
Zaczęło się od próbowania spożywczego oleju arganowego i przeglądaniu asortymentu sklepu.. Była również chwila na opowieść o zabiegu Hammam.
Skończyło się na rozmowach o życiu i miłości. I jak tu nie kochać spotkań blogerek?! Było najlepiej na świecie! Niestety szybko wybiła godzina 20 i ostatni bus do domu :(. Wraz z Justyną musiałyśmy opuścić zacne grono. 
Nie obyło się też bez upominków dla nas. Dziękujemy wszystkim sponsorom za chęć współpracy z nami.

(od lewej: Astor Perfect Stay Gel shine, Rimmel London 60 seconds, Miss Sporty Lasting Colour, Manhattan Birthday Colours, Sally Hansen Xtreme Wear)

 GLOV










Uff, przepraszam za tasiemca, ale chciałam Wam wszystko jak najlepiej pokazać! To chyba moje najlepsze spotkanie w życiu i już planujemy kolejne, "nieoficjalne" :).

29 komentarzy:

  1. świetne produkty i udane spotkanie :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie spotkania!
    sporo tego dostałaś;) super!

    _________________________________________
    kolejna porcja rzeczy do sprzedaży!
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze! <3 taka byłam tym wszystkim podjarana, że zasnąć nie mogłam!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha Klusiu <3 A domyłaś ten mocny makijaż? :D

      Usuń
    2. Domyłam domyłam, mój micel niezawodny sobie poradził :D

      Usuń
  4. Fajne spotkanie ;) też jestem z podkarpacia ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. w sumie też jestem blogerką z podkarpacia, może za jakiś czas się załapie na takie spotkanie z wami ;)

    Obserwuję ;)
    Zapraszam do mnie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja jestem blogerką podkarpacką! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie klimatyczne miejsce - też chciałabym uczestniczyć w spotkaniu blogerek:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurde jestem z Rzeszowa, a nawet nie wiem gdzie jest ta restauracja "Kryjówka" :P

    OdpowiedzUsuń
  9. takie spotkania to super sprawa:) chętnie wybrałabym się na jedno:D

    OdpowiedzUsuń
  10. spotkanie wygląda na udane, teraz pozostało mi życzyć Ci owocnego testowania produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna nazwa "kryjówka":D spotkania są najlepsze, bo można w końcu poznać osoby, które zna się ze świata internetu. i niesamowita też było to wspieranie hospicjum dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cien z Pierre Rene śliczny!! Ja mam jakiś wściekły czerwony :D I jestem ciekawa tej perfumy z Luxure bo mnie trafiła się zielona wersja. Pachnie rześko, i dość ostro wiec nie wiem czy się polubimy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wnętrze lokalu jest niesamowite, z pewnością uprzyjemnił Wasze spotkanie. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. super spotkanie, nigdy nie byłam na takim:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale wspaniałości przyniosłyście i ile tego :) Najbardziej zaciekawiły mnie upominki od Maroko sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  16. http://keepfitandbebeauty.blogspot.com/20 listopada 2014 12:04

    świetne są takie spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super musiało być to spodkanie :) A ile radości z niego wyniosłaś i to również w tym dosłownym sensie ;) Ciekawa jestem tego spożywczego oleju arganowego :D

    OdpowiedzUsuń
  18. widać, że spotkanie bardzo udane i w jakim świetnym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. takie spotkania są bardzo fajne, miło jest spotkać się z dziewczynami, pamiętam moje ze stycznia, ach...

    OdpowiedzUsuń
  20. Wdać, że udana zabawa była :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, super relacja, ja nigdy nie byłam na spotkaniu :/

    OdpowiedzUsuń
  22. łaał! ile prezentów! i to jakich fajnych :) ja za tydzień idę na swoje pierwsze spotkanie blogerek i jestem bardzo podekscytowana :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Było super! Cieszę się, że mogłam Was wszystkie poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne spotkanie i świetne upominki :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Było rewelacyjnie! Dziękuję za organizację :)

    OdpowiedzUsuń