sobota, 20 grudnia 2014

Jelid chusteczki zmywające lakier z paznokci

Jak tam nastroje przedświąteczne? Ja w środę wieczorem zawitałam do domu i ciągle mam ręce pełne roboty :). Mimo wszystko jest wspaniale, a dziś mam chwilę, by opisać Wam nieznany mi dotąd "wynalazek"- chusteczki zmywające lakier z paznokci Jelid.
W kartonowym opakowaniu mieści się 50 sztuk samodzielnie pakowanych chusteczek. Za taką ilość zapłacimy ok. 20,00pln, czyli w przeliczeniu na jedną sztukę wychodzi naprawdę niewiele. 

Informacje od producenta:
Wielkim plusem jest to, że tego typu płaskie saszetki możemy wcisnąć dosłownie wszędzie, dlatego idealnie sprawdzą się w podróży. Jednorazowa chusteczka, idealnie! Jej wielkość to 3x3cm (złożona), 6x6cm (rozłożona). Wiele osób narzeka na zapach i prawda, jest dość specyficzny. Może przeszkadzać, chociaż ja się do niego szybko przyzwyczaiłam. 
Chusteczki są dobrze nasączone, ale nic z nich nie cieknie. Producent zapewnia, że jedna sztuka wystarczy na zmycie 10 paznokci i jak dla mnie to trochę przesada. Ale swobodnie można wyczyścić 5 paznokci, tak więc na jednorazowe zmycie rąk wystarczą dwie chusteczki. No właśnie, a jak jest z ich skutecznością? Muszę Wam powiedzieć, że nie wierzyłam zbytnio w ich "moc", ale naprawdę dają radę. Z niektórymi lakierami idzie łatwiej, z innymi trudniej, ale da się zmyć nawet brokaty. Trochę już wykorzystałam, resztę zostawię na wyjazdy, wtedy będą idealnym wyborem :).

***

Mam jeszcze informację dla osób, które wygrały u mnie w konkursie suplement diety Priorin Extra. Przypominam o wypełnieniu drugiej ankiety sprawdzającej skuteczność kuracji (dostępna tutaj). Przy okazji wypełniania ankiety dostaniecie kod zniżkowy na produkty Priorin Extra (kapsułki i szampon). Kod jest wielokrotnego użytku, będziecie mogły przekazać go znajomym czy rodzinie (kod zniżkowy wysyłany jest po wypełnieniu ankiety i jest do wykorzystania na stronie sklepu http://sklep.consumercare.bayer.com.pl/. Wraz z tym kodem można zakupić kapsułki Priorin Extra za 65zł zamiast 88,11zł, a także szampon za 18 zł zamiast 26,48zł).

20 komentarzy:

  1. Oj mi by się przydały - zwłaszcza przy poprawkach (zawsze maznę tam gdzie nie trzeba).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie trochę narzekalam na zapach, choc i tak jest dużo lepszy niż przy zwykłym zmywaczu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też dziś chusteczkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sama jestem ciekawa :)


    ____________________________
    fashion Christmas wishlist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle już słyszałam i czytałam o tych chusteczkach, że chyba w końcu ich poszukam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie są za słabe :/ Ostatnio do zmycia odżywki poszły mi trzy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty?! U mnie zmywają dobrze, choć też zależy od lakieru:)

      Usuń
  7. masz rację, że na wyjazdach te chusteczki sprawdzą się idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. na wyjazdy są rzeczywiście w proządku :) Ale po za tym to dla mnie zbędne ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama idea chusteczek bardzo mi się podoba . U mnie jednak brokatu nie ruszyły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam je i noszę w torebce na wszelki wypadek. Na co dzień wolę jednak zwykły zmywacz Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa alternatywa zmywaczu do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem te chusteczki są jednak drogie. Za 5 zł to już możemy mieć całkiem sporą butelkę całkiem dobrego zmywacza...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam ich, ale uważam, ze to całkiem fajny wynalazek :) Szczególnie nada się w podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja chyba zostanę przy zmywaczu i płatkach kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. są ok, ale zapach nie do końca mi pasuje

    OdpowiedzUsuń
  16. na pewno takie chusteczki to wygoda szczególnie w podróży

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne na podróż, ale mogłyby kosztować trochę mniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tego wynalazku nie znałam, a jest bardzo wygodny na wyjazdy bo nie trzeba się martwić, że buteleczka przecieknie :)

    OdpowiedzUsuń