środa, 31 grudnia 2014

Sylwestrowe inspiracje + życzenia!

I kolejny rok prawie za nami.. Jak ten czas szybko leci! Nie będę robiła szczegółowego podsumowania na blogu, myślę, że każdy z nas w głębi serca zrobił sobie takie "rozliczenie" i na tym poprzestańmy. Rok 2014 wiele mnie nauczył i mimo mnóstwa problemów był wspaniały.. więc oby 2015 okazał się jeszcze lepszy! 
Życzę Wam zdrowia (bo ono jest najważniejsze), miłości, wiele uśmiechu i wszystkiego, czego potrzeba Wam do pełni szczęścia. 
Poniżej znajdziecie makijaże (w większości na klientkach), które jeszcze nie miały swojej premiery na blogu. Może jeszcze kogoś zainspiruję!
Buziaki i do zobaczenia w 2015! :*

22 komentarze:

  1. Łaaaaaaaaaaaaa, przewijam i podziwiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie, najbardziej kolorowe i żywe makijaże, spodobały mi się najbardziej *_* Cudo!

    Życzę udanej zabawy sylwestrowej! I by przyszły rok był o wiele lepszy od 2014 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja coś jak na 6 fotce:) Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne makijaże :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne makijaże, szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten ostatni jest zdecydowanie najpiękniejszym makijażem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż z kolorową kreską skradł moje serce ;) Wszystkiego dobrego Ola; )!

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatni kolorowy makijaż piekny idealny na karnawał ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne robisz te makijaże, wcale się nie dziwię, że Ci się klientki mnożą!!!!
    dla mnie najlepszy jest ten, gdzie jest tylko ta kolorowa kreska - swoją drogą, jak to zrobiłaś?! bo to jest genialne!!!

    bardzo zabawne, że wraca takie zauroczenie, bo jednak ludzie się zmieniają, w sumie my się za bardzo nie znamy, więc nie wiem jaki on był, jaki teraz jest, ale czasem z wyglądu ludzie też się drastycznie zmieniają i nie każdemu to na dobre wychodzi :)
    też życzę Ci wszystkiego najlepszego w nowym roku, żeby wszystko układało się po Twojej myśli i byś dalej mogła się rozwijać w swoim zawodzie, który również jest Twoją pasją :)

    i kiedy masz sesję? jakie masz teraz egzaminy? ciężki okres chyba się szykuje, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite makijaże. Po prostu cudne.

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi sie bardzo ta kreska kolorowa ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne makijaże. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  13. No to ja Ci życzę Szczęśliwego i Kolorowego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne makijaże, w tym ostatnie dwa najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie podobają mi się Twoje oczy w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne robisz te makijaże! Scześliwego Nowego Roku! :****

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te makijaże, oj zainspirujesz :) Na pewno będę tu częściej zerkać, bo podsuwasz mi małe pomysły do sesji zdjęciowych, dziękuję :* Ten makijaż z kolorową kreską podoba mi się najbardziej! :* Dodaję do obserwowanych ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń