niedziela, 7 grudnia 2014

Zalety masażu..

Rodzajów masażu jest wiele, nawet nie potrafię wszystkich wymienić. Wszystko zależy czego do tego używamy, na jakie partie ciała działamy, jaki jest jego cel. Jednak wszystko wykonujemy po coś. Nie jestem specjalistką w masażu całego ciała, aczkolwiek na swoich studiach mam zajęcia praktyczne oraz teoretyczne- poznaję różne techniki, zarówno od strony masażysty jak i klienta. Dlatego śmiało mogę stwierdzić, że taka terapia ma baardzo wiele zalet :). Dziś krótko postaram się opisać dlaczego warto poddawać się masażom?
Źródło: http://www.akademiamedica.pl/
Masaż ma wiele dobroczynnych działań- coś dla ciała i coś dla ducha. Jeśli chodzi o to drugie, to zyskujemy rozluźnienie, spadek stresu, uspokojenie, lepsze samopoczucie. Podczas zabiegu przestajemy być spięci, niejednokrotnie zdarzyło mi się nawet.. usnąć :). Dlatego to dobry sposób na relaks. Poza tym, każdy masaż poprawia krążenie, jest też pomocny przy rehabilitacji, likwiduje dolegliwości pourazowe i pooperacyjne. Rozluźnia mięśnie, poprawia jędrność skóry. Dla każdego coś dobrego, ponieważ mamy do wyboru masaż leczniczy, relaksacyjny, modelujący, itd..
Temat rzeka, mogłabym jeszcze wiele napisać. Jednak najbardziej chciałabym się skupić na czymś, czym sama często się zajmuję tj. masaż twarzy oraz zabiegi na cellulit. Masaż twarzy ma nie tylko działanie relaksujące, ale także poprawia krążenie, pozostawia skórę promienną, przywraca naturalny rumieniec- zaczyna ona wyglądać zdrowo. Wzmacnia działanie preparatu, na którym wykonywany jest masaż, regularne zabiegi działają przeciwzmarszczkowo, są więc zbawienne dla cer dojrzałych.
Cellulit to wciąż powracający temat, jak go zwalczyć? Większość kobiet zmaga się z tym problemem. Rozwiązaniem jest dobra dieta, picie dużej ilości wody, pielęgnacja oraz dogłębne, mocne masaże. Wykonane ręcznie, czy bańką chińską- byle głęboko..
Źródło: http://www.recreo.info.pl/
.. no, może nie aż tak jak na powyższym obrazku :). Jednak tylko dogłębne masaże mogą poprawić kondycję skóry, nie wystarczy "mizianie" preparatami antycellulitowymi.
Oczywiście do masażu używamy różnych środków poślizgowych- kremów, czy olejków, które wzmacniają jego działanie oraz (najczęściej) ładnie pachną pobudzając również zmysły. Baardzo duży wybór znajdziemy w sklepie http://www.juventas.pl/, po przejrzeniu asortymentu można dostać oczopląsu. Można tam kupić różne olejki w bardzo przystępnych cenach. Jeśli ktoś zajmuje się tym zawodowo, może również zainteresować się leżankami i innymi akcesoriami, które znajdują się w ofercie.

Korzystacie z zabiegów masażu?

18 komentarzy:

  1. lubię tak się zrelaksować

    ____________________________
    fashionblogger, styling&makeup Artist on
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam masarz kamieniami lawa na prawdę jest świetny gdy byłam chora poszłam na taki masaż i po nim czułam się znacznie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się marzy taki relaksacyjny od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej korzystam z masaży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam i nie trzeba mnie do nich namawiać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. patrząc na ten rysunek na dole aż mnie ciarki przeszły, jest okropny:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj uwielbiam. Nie ma nic przyjemniejszego niż gorąca kąpiel i masaż

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy nie korzystałam z takich masaży :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wlaśnie koleżance na urodziny sprezentowaliśmy ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam wykonywać innym masaż i sama go otrzymywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. korzystałam gdy bolał mnie kręgosłup , teraz ćwiczę sama w domu bo ćwiczenia też rehabilitują nawet lepiej niż masaż

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam masaże. Ja jeszcze chodziłam do kumpla na takie na kręgosłup, ponieważ mam skoliozę i często mnie bolały plecy. Ale raz byłam z gabinecie na takim relaksującym :) Fajnie było :D

    OdpowiedzUsuń
  13. z reguły ja wykonuje masaże, podczas gdy sama rzadko ich doświadczam :D kiedyś jak byłam mała chodziłam na takie masaże korekcyjne ale były tak straszne że od tej pory mam chyba lekki uraz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masaże są wspaniałe! Ich zbawienna moc jest często niedoceniana, a tymczasem stymulacja skóry oraz kontakt dłoni drugiej osoby potrafią zdziałać cuda - nie tylko dla ciała, ale i dla ducha! :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  15. bylam raz na masazu i nie ma nic cudowniejszego :33 serio :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym się poddała masażowi teraz, zwłaszcza, że coraz częściej komputer daje o sobie znać.

    OdpowiedzUsuń