piątek, 30 stycznia 2015

Deni Carte Glamour Eyelashes HT-84

Sztucznych rzęs używam od niedawna, długo nie mogłam się do nich przekonać. Teraz jednak, przy każdej większej okazji sięgam po moje (jak do tej pory) ulubione, przedstawiam Wam Glamour Eyelashes z Deni Carte.
Na opakowaniu znajdziemy wszystkie potrzebne informacje na temat rzęs. Firma oferuje nam parę modeli, mój to HT-84.

Od producenta:
W opakowaniu znajdziemy również klej, jednak ja postawiłam na sprawdzony i wszystkim znany DUO.
Jak dla mnie zarówno wykonanie, jak i model są idealne. Po raz pierwszy nie miałam żadnych problemów z przyklejeniem sztucznych rzęs. Na początku trzeba dopasować je do oka "na sucho" (lekko przyciąć). Rzęsy znajdują się na cieniutkim, bezbarwnym pasku. Całość jest bardzo elastyczna, dlatego tak łatwa jest aplikacja. Po paru użyciach nadal są w bardzo dobrym stanie, nie zniszczyły się i mam nadzieję, że posłużą mi jak najdłużej :). 
Model jest idealny dla osób, które chcą efektu "wow", jednak bez zbyt sztucznego wyglądu. Na to właśnie liczyłam przy jego wyborze. Rzęsy Glamour nadają każdemu makijażowi charakteru, co mogliście zobaczyć np. TUTAJ
Ich cena to zaledwie 10,50pln. Ubolewam jedynie nad dostępnością (stoiska Deni Carte, sklep internetowy), ale na pewno zamówię ponownie. Moje koleżanki z roku już się skusiły i są równie zadowolone!

33 komentarze:

  1. Ja myślę o przedłużeniu rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tylko takie rzęsy używam do sesji zdjęciowych :)

    __________________________
    kosmetyk wszech czasów
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również na specjalne okazje:)

      Usuń
  3. Efekt pewnie by mi się podobał, ale ja się boje sztucznych rzęs hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się bałam, ale nie ma czego ;D

      Usuń
  4. Mam jedne z innej firmy ale jakoś dalej się zastanawiam czy je wypróbować - jak sobie znów krzywdę zrobię to się sama uduszę. :p

    OdpowiedzUsuń
  5. These look gorgeous!! <3

    I have a new post on my blog, would love to know your thoughts:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę w końcu kiedyś wypróbować sztuczne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się boję używać sztucznych rzęs, a właściwie kleju, który jest dołączony- ubzdurałam sobie, że uczuli moje i tak już nadwrażliwe oczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja zawsze używam sprawdzonego kleju DUO :)

      Usuń
  8. Muszę kiedyś wypróbować sztuczne rzęsy bo sama jestem ciekawa jakbym się w nich czuła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku jest dziwnie, ale jeśli przyklei się poprawnie to za chwilę nic nie czuć ;D

      Usuń
  9. Kiedyś na pewno wypróbuje takiego upiększenia swoich rzęs ale to poczekam na jakąś odpowiednią okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo rzadko używam sztucznych rzęs,wyjątkiem w sumie był mój ślub.Miałam dwa razy przedłużane metodą 1:1,byłam zadowolona,aczkolwiek troszkę zniszczyłam swoje naturalne rzęsy.Od kilku miesięcy stosuję odżywkę Revitalash i efekty są świetne,w życiu nie dostałam tak wielu komplementów na temat moich rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tak, po Revitalash też miałam piękne rzęsy! Potwierdzam :)

      Usuń
  11. miałam je, nie potrafiłam sobie przykleić xd ostatecznie je zniszczyłam. cała ja <3 xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają świetnie, ja na studniówkę przykleiłam sobie połówki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i właśnie taki efekt jest najlepszy ;) Bo rzęsy niby sa, ale efekt nie jest jakiś mega nachalny czy dziuniowaty rodem z Warsaw Shore ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądają, chętnie zobaczyłabym je na oku. Podziwiam dziewczyny, które lubią i potrafią biegać cały dzień w sztucznych rzęsach i nie dostać szału. Efekt jest tego wart ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też podziwiam, ja używam tylko okazyjnie. Jest link do makijażu z ich użyciem;)

      Usuń
  15. Całkiem naturalnie wyglądają - ale pokaż na oczach! :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazałam.. link jest w poście.

      Usuń
  16. ehhh gdyby tak nie niszczyły rzęs...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie niszczą rzęs, bo przyklejasz je do skóry a nie do swoich naturalnych rzęs. Poza tym używa się tego raz na jakiś czas;)

      Usuń
  17. Nawet w sztucznych rzęsach muszą być parabeny, świat się kończy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kleju do rzęs, a nie samych rzęsach, a to zmienia postać rzeczy;)

      Usuń
  18. Bardzo fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie przepadam za całymi paskami, zdecydowanie wolę kępki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam jeszcze nigdy sztucznych rzęs, ale zawsze efekt podoba mi się u innych:)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie używałam jeszcze sztucznych rzęs, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń