środa, 18 marca 2015

Projekt denko styczeń/luty 2015

Czas leci jak szalony, dużo się dzieje.. I przede wszystkim- wreszcie nadchodzi wiosna! Jest pięknie, zaszło u mnie wiele szalonych zmian i mimo niedogodności nareszcie wszystko jest tak jak powinno! Dlatego wracam, obiecuję poprawę i regularne wpisy :).
Nie przedłużając, zapraszam na denko z miesięcy styczeń i luty. Zdecydowałam się na połączenie, żeby jednak coś nazbierać zamiast pokazywać dwa opakowania na krzyż :).
1. Cece of Sweden szampon do włosów zniszczonych- całkiem dobry szampon z nieudanym opakowaniem (trudność w wydobywaniu). Jednak nie wyróżnia się niczym szczególnym. Czy kupię ponownie: może
2. Bioderma Sebium Global- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może
3. Laura Conti balsam do ust- tego typu produkty zużywam bardzo szybko, z balsamu byłam zadowolona, ale nie był najlepszy w swojej kategorii. Czy kupię ponownie: może
4. E.l.f. połyskujący błyszczyk do ust- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: nie
5. Eveline nawilżający peeling do rąk- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: nie
6. Alterra pomadka do ust- dobrze spisuje się w pielęgnacji ust, równie dobrze w pielęgnacji rzęs. Czy kupię ponownie: tak
7. Wibo eyeliner w płynie- ulubiony eyeliner i chyba nigdy z niego nie zrezygnuję :). Czy kupię ponownie: tak
8. Lirene Emolient balsam lipidowy- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może
9. Isana zmywacz do paznokci- ulubiony zmywacz i jeszcze żaden inny go nie pobił! Niedrogi i zmywa wszystko co trzeba. Czy kupię ponownie: tak
10. Pharmaceris oczyszczający płyn bakteriostatyczny- niebawem recenzja. Czy kupię ponownie: tak
11. Soraya Make Up HD podkład kryjący- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: nie
12. Mythos bio tonik do twarzy- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może
13. Laura Conti pomadka do ust czekoladowy deser- smakowita pomadka o lekkich właściwościach nawilżających.. nie była zła, ale chyba potrzebuję czegoś lepszego :). Czy kupię ponownie: nie
14. Amway Satinique szampon zapobiegający wypadaniu włosów- recenzja: TUTAJ. Czy kupię ponownie: może

30 komentarzy:

  1. tego żółtego koloru wgl nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szóstka, moja ulubiona szóstka ;D! Gratuluję zużyć.
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  3. 6 i 9 bardzo dobrze znam i lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam zmywacz Isany ale zbyt wysuszał moje paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam podkład z Sorayi (z co prawda innej linii) i równiez mnie zwiódł... Strasznie ciemniał, a na dodatek odcień najjaśniejszy był zdecydowanie za ciemny...

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się tego rodzaju post, wszystko krótko, czytelnie i na temat ;) dla zainteresowanych recenzja gotowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię tę pomadkę Alterry, ale zmywacz Isany nie podbił mojego serca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie mi przypomniałaś że muszę się wybrać do Rossmana po zmywacz Isany. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Balsam czekoladowy do ust hmmmmm.....

    OdpowiedzUsuń
  10. Super denko, ładnie Ci poszło. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzję płynu Pharmaceris bo mam na niego chęć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja polubiłam ten peeling do dłoni z eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pharmaceris oczyszczający płyn bakteriostatyczny bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pomadkę od laura conti mam wersję pomarańczową i jest dla mnie mdła...

    OdpowiedzUsuń
  15. a altery mazidła na usta z kolei nigdzie nie mogę znaleźć..

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie za dużo ulubieńców, ale paru się trafło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brawo, lubiłam ten peeling waniliowy z eveline do dłoni u mnie się super sprawdził. Zapach był dla mnie plusem. i kosmetyki do włosów z cece med.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam właśnie ten szampon Cece of Sweden i strasznie mnie denerwuje ;/ Głównie chyba właśnie za to beznadziejne opakowanie, z którym trzeba się męczyć. Z działaniem w sumie też nie jest jakoś super na moich włosach. Na razie stoi i czeka chyba na jakieś zbawienie, bo nie mam sił do niego :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię tą pomarkę alterry :) a krem biodermy miał mój mąż, pamiętam że był zadowolony, ale teraz kupiłam mu vichy ;)z kolei płynu pharmaceris zużywa już drugie opakowanie i widać efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spore denko, gratuluję :) zmywacz Isany sama używam, mam też peeling do rak Eveline. Niesamowicie pachnie ;) Miałam też płyn Pharmaceris i to dwa razy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Cece of Sweden bardzo polubiłam serię czereśniową :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mythos i Cece Med mnie interesowały ale widzę że nie jest to coś wspaniałego .

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo lubię zmywacz z Isane :)

    OdpowiedzUsuń
  24. oo mój zmywacz do paznokci też się kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Żaden z tych produktów nie stosowałam. :) Dobrze wiedzieć, co jest warte kupna, a co nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. a ja lubiłam peeling do dłoni z Eveline. Dobrze domywał podkład

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę kupić zmywacz:D Ogólnie mam jeszcze tą pomadkę z alterry.

    OdpowiedzUsuń