piątek, 24 kwietnia 2015

Majówka tuż, tuż..

Cześć Dziewczyny (i Chłopaki)! :) 
Na zewnątrz coraz piękniej, u mnie coraz więcej obowiązków zawodowych, nareszcie wszystko dobrze się układa! Na uczelni idzie dobrze, znalazłam pracę, prywatnie też się powodzi. Wiosna to czas podejmowania nowych wyzwań, czas pozytywnych wrażeń. Nie wiem jak Wy, ale kiedy zaczyna się ładna pogoda, napełnia mnie dobrą energią i jestem gotowa do działania na każdym możliwym polu :). 
Zostając w temacie pogody- już za tydzień majówka! Moja prawdopodobnie będzie intensywna, ale na pewno znajdzie się również czas na wypoczynek. I tego życzę każdemu. Słońca jest coraz więcej, powoli odstawiamy kuracje kwasowe i.. intensywniej chronimy się kosmetykami z filtrami. Pamiętajmy, że ochrona przeciwsłoneczna jest bardzo ważna- pozwala zachować dłużej młodą skórę oraz uniknąć przebarwień, nowotworów i innych nieprzyjemnych rzeczy.
Faktem jest, że za starzenie skóry składa się naturalny proces uwarunkowany genetycznie i fotostarzenie. Według dermatologów, gdybyśmy do czasu przekwitania, kiedy skóra zaczyna się starzeć fizjologicznie, stosowały kosmetyki z filtrami systematycznie,  to mogłybyśmy ograniczyć ilość zmarszczek i utratę jędrności o 80% w porównaniu z tymi zmianami, które pojawiają się ok. 45–50 roku życia bez stosowania kosmetyków z filtrami (materiały prasowe: Pharmaceris).
Korzystając z okazji chciałabym Wam przedstawić kilka produktów z linii Pharmaceris S- dermokosmetyki, którym ufam.
Materiały prasowe: Pharmaceris
Firma oferuje kremy do twarzy z różnymi filtrami, m.in. nawilżający krem ochronny do twarzy SPF30.
Materiały prasowe: Pharmaceris
Znajdzie się też coś do ciała- hydrolipidowy ochronny balsam do ciała 50+.
Materiały prasowe: Pharmaceris
Nikomu nie życzę przedawkowania słońca, czy poparzeń, ale na szczęście na rynku dostępne są też preparaty łagodzące, "must have" w takich sytuacjach ;).
Dla zainteresowanych- więcej o dermokosmetykach Pharmaceris przeczytacie TUTAJ.

Życzę Wam wszystkim udanej i bezpiecznej majówki! Pamiętajcie o ochronie przeciwsłonecznej :).

8 komentarzy:

  1. ja nie stosuje już filtrów przeszedłem chyba wszytskei dostępne... wszystkei zapychały potwornie

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam swojego w miare taniego ulubieńca z dermedic i nie zdradzę go chyba : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaliczyłam poparzenie słoneczne raz - w dzieciństwie i od tego czasu unikam słońca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozsądek w korzystaniu ze słońca jest najważniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje ze w wakacje pogoda bedzie super, bo teraz taka jakas w kratkę :D
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki tej firmy, sa godne polecania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszę się, że u Ciebie wszystko dobrze się układa! co to za praca? w zawodzie? i jak to z tym życiem prywatnym? jakiś pan pojawił się na horyzoncie?
    teraz filtry to podstawa! słońce może jest fajne, bo cieplutki, opalenizna dodaje uroku (chociaż ja jakoś nigdy nie mam tak, że muszę być opalona, lubię moją bladość ;)) ale jednak ma też negatywny wpływ na nasz organizm...

    jeśli pamiętasz dissolved--girl - to ja ;)

    OdpowiedzUsuń