czwartek, 2 lipca 2015

Moja kopertówka..

Chyba każda z nas ma wśród swoich małych torebek jedną ulubioną. W moim przypadku jest to czarna kopertówka i dziś pokażę Wam jej "stały skład", czyli coś, co zawsze muszę mieć przy sobie. Nie do końca kosmetycznie, ale mam nadzieję, że takie luźne wpisy też lubicie :).
Po pierwsze- klucze. Żyję w ciągłym biegu i klucze to rzecz konieczna.. Do domu, pracy, kłódki, skrzynki, dosłownie wszystkiego! Nawet podczas wieczornego wyjścia komplet kluczy muszę mieć w kopertówce. Do tego nieodłączny brelok-but, co by mnie zaprowadził do domu.. w każdym stanie :).
Po drugie- telefon. I to chyba on powinien być wymieniony w pierwszej kolejności. Nagła sprawa, zmiana planów, a może po prostu szybkie zdjęcie podczas spaceru- nigdy nie wiadomo, co się wydarzy!
Być może kogoś to zdziwi, ale zawsze lubię mieć przy sobie coś do jedzenia. Niekoniecznie zjem to podczas wyjścia, ale jestem przygotowana na każdą sytuację! Świadomość, że mam przy sobie choćby ciasteczka bardzo mnie uspokaja ;).
Kolejna bardzo ważna rzecz to słuchawki. Do torebki wersja mini, dopasowana też do telefonu. Nie potrafię żyć bez muzyki i nie wyobrażam sobie wyjścia z domu bez słuchawek!
Ostatnia, ale nie najmniej ważna rzecz, czyli kosmetyki. Kilka produktów do szybkich poprawek podczas randki (czasem można trochę oszukać naturę) i od razu głowa spokojniejsza!
A Wy co nosicie w swoich kopertówkach? :)

9 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie preferuję większe torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie noszę kopertówek bo nie cierpię mieć torebki w dłoni :D zaraz bym ją gdzieś zostawiła, ręce muszę mieć wolne! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W mojej kopertówce jest dosyć podobnie, co prawda zamiast ciastek mam gumy do żucia, jakieś pieniążki i małą, torebkową wersję perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przede wszystkim nie noszę kopertówek, miejsca za mało :D ale mam postawowe kosmetyki, miniaturkę perfum, malutki kremik ect., do tego dochodzi portfelik podkówka, słuchawki i ipod, mnóstwo szpargałów i... książka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. klucze, telefon i słuchawki też mam zawsze przy sobie- muzyki z telefonu słucham nawet podczas krótkiego wyjścia, np. do biblioteki czy sklepu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rowniez mam sluchaweczki zawsze w torbie! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej. :D Ostatnio miałam malutką kopertówkę na zakończeniu roku szkl. Nie wiem jakim cudem zmieściłam w niej: telefon, chusteczki, portfel (dośc pokaźnych rozmiarów), klucze, okulary i grześka .. I tak szczerze powiedziawszy.. To bardzo odpowiadaa mi noszenie kopertówek, bo w większych torbach trudniej cokolwiek znaleźć ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. moja lista wygladalaby bardzo podobnie, brakuje tylko butelki z woda,portfela i szczotki do wlosow, w kopertowce nigdy sie nie mieszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko noszę małe torebki. Nie mieści mi się w żadnej z nich to, czego zwykle potrzebuję ;) Jeśli już muszę, to biorę mini torebkę, a w niej telefon, klucze, mały portfelik, ktory zmieści kartę bankową, prawo jazdy i kilka monet ;) Ponadto pomadka do ust i próbka perfum, gumy miętowe, chusteczki higieniczne. To chyba tyle...

    OdpowiedzUsuń