środa, 28 października 2015

Spotkanie blogerek we Wrocławiu 3.10.2015- relacja!

Pewnego słonecznego dnia... no dobra, to było dokładnie w sobotę, 3 października! Dziewięć blogerek spotkało się we wrocławskiej herbaciarni K2, aby trochę poplotkować o życiu.. czyli o kosmetykach :D. Zapraszam na moją relację z październikowego spotkania blogerek we Wrocławiu!
Spotkałyśmy się w znajomym gronie, większość z nas już wcześniej miała ze sobą styczność. Tym bardziej byłam mega pozytywnie nastawiona! Wiedziałam, że nudno nie będzie :). W spotkaniu wzięły udział:

1. Justyna – www.blankita.pl
2. Karolina – www.dbaj-o-wlosy.com
3. Agnieszka – www.agusiak747.blogspot.com
4. Tina – www.tinaha.pl
9. Magdalena – www.mademoisellemagdalene.pl

Tak jak wspominałam, zebrałyśmy się w herbaciarni K2. Trzeba przyznać, że zostałyśmy ugoszczone "na bogato"! Ze swojej strony szczerze polecam, bardzo klimatyczne miejsce i oczywiście przepyszna herbata :).
Na sam początek każda z nas dostała koszulkę (zaprojektowaną przez Madzię- masz talent :D) z napisem "I AM A BEAUTY BLOGGER", genialny pomysł :). Dodatkowo czekały na nas spersonalizowane kubki: z jednej strony logo lub nazwa bloga, z drugiej napis "good morning beautiful". Muszę przyznać, że towarzyszy mi on codziennie rano, a napis skutecznie poprawia humor (szczególnie, kiedy trzeba wstać w środku nocy..).
Po początkowym zamieszaniu, rozmowom nie było końca! Mimo niewielkiej ilości osób, nie udało się z każdym podyskutować. Ale wszystko jest do nadrobienia :). Dostałyśmy super torby "SZANEL NOSZĘ TYLKO W NIEDZIELĘ" i teraz już jest jasne, dlaczego zazwyczaj mam takie torby, a nie inne! Odwiedziła nas Karolina- przedstawicielka firmy Sylveco. Byłam bardzo zaskoczona kiedy okazało się, że to moja koleżanka z roku. Opowiedziała nam trochę o marce, rozwiała wszelkie wątpliwości i przyłączyła się do plotkowania. Muszę przyznać, że do tej pory bardzo lubiłam produkty Sylveco, zobaczymy, czy kolejne kosmetyki podbiją moje serce :).
Jak widać powyżej- było naprawdę wesoło! To zdjęcie to kwintesencja naszego spotkania. Humory dopisywały, tematów jak zwykle mnóstwo (głównie kosmetyczne). Czas uciekał bardzo szybko...
Zdjęcia z serii: znajdź 3 różnice.. A właściwie jedną! Ciekawa jestem, ile z Was zauważyło, że pożegnałam ombre (za którym już baaardzo tęsknię) i stałam się pełnoprawną blondynką. Już się przyzwyczaiłam, ale sama jeszcze nie wiem w jakiej wersji lepiej się czuję :D.
Odwiedziła nas też brafitterka z Royal Bra, od której dowiedziałyśmy się multum rzeczy- po pierwsze i najważniejsze tego, że żadna z nas nie ma dobrze dopasowanego stanika :). Padało mnóstwo pytań, na wszystkie uzyskałyśmy odpowiedzi. To była dobra lekcja! Coś niekosmetycznego, ale jednak kobiecego, związanego nie tylko z urodą, ale także ze zdrowiem.
Dziękujemy bardzo sponsorom naszego spotkania. Wracałyśmy ze sporym obciążeniem, jeśli dodać do tego nasze źle dobrane biustonosze, to kręgosłupy były w niezbyt ciekawej sytuacji :D. Upominków mnóstwo, na pewno się nie zmarnują. Jestem bardzo ciekawa nowości, z wieloma firmami nie miałam jeszcze do czynienia!
Dziękuję bardzo również wszystkim blogerkom za kolejne już, przemiłe spotkanie oraz herbaciarni K2 za cudowną gościnę! Powyżej filmik z kanału Madzi- relacja i streszczenie z naszego "posiedzenia", mamy super pamiątkę :). Dzięki jeszcze raz i do zobaczenia dziewczyny! :*
PS: Wszystkie zdjęcia (oprócz tego z prezentami) są własnością Madzi :).
PS 2: Koniecznie dajcie mi znać jakie jest Wasze zdanie- brunetka czy blondynka?!

14 komentarzy:

  1. Kochana, cieszę się, że się świetnie bawiłaś! Fajna i zabawna relacja :) Do zobaczenia na innych spotkaniach i miłego testowania kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna i szczegółowa relacja:) już gdzieś czytałam o tym spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie :) tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wierzę, że od spotkania minął już prawie miesiąc!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wierzę, że od spotkania minął już prawie miesiąc!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!, z pewnością fajnie się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny jakie uśmiechy ;) fajnie, widac, ze się dobrze bawilyscie ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń